Synes af og til der bliver spurgt til emballageløsninger, så jeg vil foreslå en tråd med dette emne. - og så lægger jeg ud:
Hvor finder jeg kraftige papirposer i 2 - 6 ltr størrelsen - i beskedne mængder. Skal indeholde et fugtfølsomt pulver (ikke fødevarer), så jeg er bange for at lukke produktet inde i plastposer, da selv en lille smule fugt, kan klumpe pulveret.
De skal bare være lidt a al købmandens frugt poser - blot i en væsentlig kraftigere kvalitet.
Mvh/ |
Emballage
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Siden andre ikke har svaret, så vil jeg da
Hvis der skal være tryk på (logo f.eks.) så er det noget som jeg sandsynligvis kan hjælpe dig med.
Men det kommer jo an på hvad du konkret skal have i posen. Skal det være slik? Cement? Fuglefrø?
Kraftig er jo et vidt begreb - Søsterne Grene''s papirposer med hank er som sådan kraftige - men ikke kraftige nok til f.eks. cement. Hvis der skal være slik i, så er de måske til gengæld lidt for kraftige.
Smidter indholdet af på posen? Er det tørt indhold eller kan det godt være lidt fugtigt i det?
Skal der være hank på, lukke snor, eller skal den blot være åben og kunne "rulles sammen" ligesom en slikpose? /Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
Tak for svar Jesper. Det er farvepigment, som bl.a. bruges til indfarvning af cement og malerprodukter. Posen er kun opbevaringsmedie, og skal ikke tjene som reklame - eller se tjekket ud. "Kraftig" er udelukkende nævnt fordi det giver et allerhelv..... svineri hvis der går hul på sådan en pose. Hvordan den lukkes er ikke vigtigt.
Pulveret er tørt, men er fugtfølsomt. Når modtageren får det kan det ikke udelukkes at der før eller siden - evt i brugssituationen kommer "vandstænk" på emballagen. Det skal den også kunne holde til - uden at falde fra hinanden.
Jeg kender flere grossister som leverer småmængder af plast og blikemballage, men lige dette har jeg ikke prøvet før.
Mvh/ |
Hmm... prøv at give Scan Lux et ring: 4824 2900. De kan formentenlig hjælpe dig - de laver poser af alverdens arter
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk |
|
Hvis det blot skal være en "normal kedelig kasse" uden tryk på eller andet fancy, så er SCA et godt sted at kigge
![]() De kan bl.a. lave kasserne på mål - hvilket det lyder som om der er brug for hvis ketcherne skal ligge sikkert i kassen.
Hvis det skal være en mere fancy kasse, så skal du have fat i et grafisk produktionshus a-la MediaMouse
![]() /Jesper
Hej
hvorfor vil du vælge papirsposer frem for plastikposer, i mine øre lyder det ulogisk da papir vil have en langt større gemmentrængelighed for fugt / vand en pastik har.
Da dit produkt er meget følsom overfor fugt, hvordan har du så tænkt dig at man skulle opbevare anbrudte poser hvis man ikke bruger hele posens indhold på en gang?
Hvis jeg var dig ville jeg tilsætte en lille smule antiklumpningsmiddel til produktet, dette vilgøre at du får et klumpfrit produkt som bliver meget lettere at håndtere.
papirssække kan købes hos Korsnas (har dansk kontor)
Hilsen
Ravn
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)