Jeres kommentarer på denne ??? |
Hej,
Øverste cookie-advarsel virker overdrevet stort, ligesom at "søg på siden"?
Vh,
Caspar
Jeres kommentarer på denne ??? |
![]() |
Jeg synes ikke banner billederne signalerer malerarbejde. De leder mere tankerne hen på møbler. Måske er det bare mig. |
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.
Hej Ib Jeg har lige kigget på din side, umiddelbart synes jeg den ser fin ud. Jeg er enig i at bannerne ikke helt korresponderer med det man forventer i en malerbutik. Man kunne skrive på banner: Drømmer du om det perfekt hjem!! (((kun ide)) Professionelt malerudstyr til private!! Vedr menuer i mobil: Det ville være bedre hvis alle menuniveaer ikke åbner op når du klikker på meny Gennemsigtigt baggrund på dropdown menuer kan godt sløre læsbarheden. info menuer i bunden: Handelsbetingelser Returret Sociale medier på alle niveauer - kategori, blog, produkt og på alle sider og artikler. Er i en webshop eller en håndværker der sælger sin service? I så faldt vil det være en god ide at beskrive dette tydeligt... Siden: KompetencerMå jeg foreslå i punkt lister jeres kompetencer og services, højere oppe. Det giver et bedre umiddelbart overblik!! ""Vi her hos råd-mal.dk kan tilbyde jer en masse ting inder for maling, tapet, gulvslibning mm.""" God arbejdslyst!! René |
![]() Enig har selv samme tanker. Men jeg har ikke kunnet finde nogle foto omkring malerarbejde |
Tak René Gundel Det var mange gode kommentarer. Der giver stof til eftertanke |
Hej Ib https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition Interessant læsning som jeg ind i mellem læser op på! God arbejdslyst!! René |
Svær url at huske i hovedet! |
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
Så er det heldigt du kan oprette et bogmærke... God arbejdslyst!! René |