Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner som kan indgå i ny type app indenfor service - Gerne på fuldtid

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen..

Jeg har fået en rigtig god ide fra udlandet - Som mangler i Danmark, og vil være banebrydende indenfor servicefaget i Danmark.

Jeg har selv egen forretning idag på fuldtid som kører rigtig godt, og investeringsmæssigt har vi heller ingen udfordringer.

Men for at vores ide skal blive en succes, så søger vi en kompetent samarbejdspartner som kan se muligheder i vores app, og dernæst i samarbejde med os lægge en starts- og udviklingsstrategi som skal gøre det hele til en succes - vigtigst af alt vil være, at det er dig der skal være løfte hele projektet på fuldtid, da vi ikke har tiden.

Vi bidrager til gengæld med med kompetence rådgiver indenfor alle fag, og kan løfte alle typer investeringer det vil kræve.

Vi kræver at du har lidt erfaring med apps (ikke udvikling, men har lidt kendskab til det) samt lidt omkring marketing og udvikling. Du har måske allerede prøvet kræfter af før indenfor lignende.

Vi kræver samtidig at du kan lægge 100% i projektet. Det vil være mulighed for at vi kan aftale en form for aflønning, alt afhængig af hvordan du kommer til at indgå i samarbejdet.

Send os gerne lidt ord om dig selv samt dit telefonnr. eller mail i PM, så kontakter vi dig :)

Tilmeldt 22. Sep 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror i har fjernet funktionen med at man kan skrive privat besked.
Så kan du ikke skrive din mail her? :) 

Tilmeldt 17. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, info@ss-facilityservices.dk

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har flere virksomheder i udlandet og har www.ringodata.dk som min udvikler der arbejder 24/7 for mig og han er ledig et styk tid og vi kan derfor sagtens lave et produkt til jer ?

Kan i fortælle mig ?

Ios, Android eller hvilken platform, hvormange sider og hvor meget er jeres budget ?

/Rdata

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)