Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

150.000 kr. - til hvad?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Hvis du havde 150.000 kr. og de skulle investeres for at vokse (2-5 års perspektiv), hvad ville du så i dag bruge dem på?
Jeg er selv meget tvivl i.

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 22:52

Værdipapirer.

Mit bud med din horisont: Olie, sølv og guld.

Alternativt nogle investeringsforeninger igennem din bank.

Hvis du ikke er så bange for om du taber 50% af beløbet, find 3-4 aktier og invester 40k/50k i hver. Så har du også større chance for betydelig gevinst.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:33

Universer:

Hej Aminos.

Hvis du havde 150.000 kr. og de skulle investeres for at vokse (2-5 års perspektiv), hvad ville du så i dag bruge dem på?
Jeg er selv meget tvivl i.

Det kommer jo an på meget. Hvad er din risiko-villighed? Hvor meget skal de forrentes i procenter? Du kan feks investere dem i Poker hvis du er god til det, eller i obligationer eller hvad ved jeg. Mulighederne er mange. 

Eller i odds, eller som jeg gør freebets og bonusser osv hos bookmakerne. Der er en god del penge at tjene, og du har muligheden for at vinde den helt store gevinst igennem poker og freespins. 

Der kan du snildt tjene 10-30.000kr pr år, men det kræver dog ikke 150.000kr i investering

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:29

Det kommer 100% an på hvad du helt konkret mener.

Når du skriver "for at vokse", så går jeg ud fra at du har en virksomhed og det er den som du vil investere i - og blot vil høre hvad inden for virksomheden du bør lægge ressourcerne i? Og det er så et spørgsmål ingen af os herinde på Amino har en change for at besvare for dig.
Det kræver at man har en dyb indsigt i din virksomhed, for at kunne se hvor de 150.000 kr. vil være mest fornuftige at benytte.
Det kan være at det bare er over en bred kam, men det kan også være at investere i udstyr eller ansætte og derved frigive flere ressourcer hos dig og øge kapaciteten i virksomheden.

/Jesper

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:11

Jeg tænker ikke at skulle bruge det i virksomheden, men til ren investering. Nogen penge jeg ikke skal bruge, som bare står og smiler. Der er så mange muligheder og det er ikke til at blive klog på.
Er der nogen som kender nogle seriøse steder i verden, hvor mikrolån til 3. verdenslande fungerer? Jeg kan se danske virksomheder er stoppet med det.

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)