Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wix vs wordpress

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Flemming
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  aekvatorkaffe Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob Smile

Ja det er ikke så godtSad

Hvad er grunden til du valgte at bruge Wix?

Jeg har selv pillet med Wix og har selv syntes det var sjovt og let at bygge op som så professionelt ud. Må gå ud fra det er det samme du synes er fedt!??

Hvis du gerne vil kunne designe og tilpasse detaljer og drømmer om at starte din eget webshop, ville jeg tage et kig på den her e-handelsløsning!!

Hvor du kan designe helt uden kendskab til html5 og CSS..

Du kan selv prøve hvor let det og hvor hurtigt du kan lave store ændringer på design uden at spolere det hele, som det fx, sker med Wordpress og Wocommerce ind imellem. 

Her er et par videoer  som jeg synes du skal bruge 10min på at se de videoer. 

Du kan oprette en gratis webshop her:

God arbejdslyst!!

René

Fra Flemming
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  aekvatorkaffe Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Weebio ? aldrig hørt om det.  Har du selv erfaring med det?  Jeg har en webshop men designet er lidt gammelsdags. Og har betalt mange penge for at oprette det med webdesignere og så går det bare galt med alle de opdateringer i wordpress en gang imellem.  Det er bare frustrerende og det tager meget tid , som jeg heller vil bruge på noget andet. Har spurgt epay , og de understøtter ikke wix , så det er ikke een løsning til en dansk webshop.  Men fordelene er mange hvis man selv vil gøre noget med design.  Er der nogen som har andre forslag?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob

Vi bistår mange af vores WordPress kunders løsninger ift. de løbende aktuelle opdateringer. Vi har til formålet lavet en række konkrete pakkeløsninger, hvor der kan til- og fravælges efter behov. Med disse løsninger står vi for alt det tekniske, og du kan derved fokusere på selve foretningen.

Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan jeg sende et overblik over priser og omfang retur :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob


Weebio er nyere dansk webshop system, det er hosted e-handelsløsning hvor ansvaret for drift og sikkerhed ligger hos dem. Du behøver ikke bekymre dig om at skulle holde dine applikationer kørende og vedligeholde din server

Ja jeg har erfaring med Weebio!!

Det mest almindelige argument for at vælge en løsning som Woocommerce / Wordpress er at de faste udgifter er lavere. Men det passer ikke helt, for som Simon siger, så kan du købe dig fra de bekymringer og så er spørgsmålet om den økonomiske frihed er bekymringen værd. Jeg ville til hver hver tid vælge en hosted løsning frem for en open source. For på den måde 100% kunne fokusere på salg fremfor teknik. 


Hvorfor?

Jeg er ikke teknisk anlagt og jeg kan fx ikke kode min eget site. Selvom jeg ved hvordan bør se ud og den løsning fandt jeg hos Weebio og det er derfor jeg er tæt knyttet til Weebio.  Det ikke ikke mindst pga. an min entusiasme for brugervenlighed og det  at selv kunne vedligeholde alle detaljer selv og ikke være afhængig af eksperthjælp når fx en knaps farve skulle ændres. 

Men det er et temperament spørgsmål som er op til hver enkelt, og jeg ved med sikkerhed at alle løsninger har både fordele og bagdele og det vigtigste som nystarte webshop ejer er at du ved hvad du får og du kan udvikle din forretning.

">En lille teaser video


God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Prøg at tjekke om WIX alternativet Weebly.com tilbyder den epay løsning som du efterspørger!

Weebly er som WIX, dog enklere enddu, ikke så mange muligheder for tilpasning osv. men meget stabilt, muligvis lidt dyrere. Under alle omstændigheder ekstremt let at bruge. 

Måske har de den betalingsløsning du vil kombinere med sitet?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med en hosted løsning så er du låst ift. den pågældende udbyders funktioner samt support. Det vil sige at du er mindre fleksible, hvis du ønsker at tage din forretning i nye retninger. 

Med open source som WordPress vælger din selv din udbyder, du kan skifte som du vil, samt få tilpasset funktionaliteten således at den passer netop til dig. Endvidere kan du vælge frit imellem de gængse betalingsservices. 

Fra Flemming
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Fra  aekvatorkaffe Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svarene.  Der er fordele og ulemper med opensource som Wordpress og også fordele og ulemper med Weebio eller Weebly eller cloudsprout.  Jeg skal lige undersøge det nærmere hvordan jeg kommer videre.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob :
Der er fordele og ulemper med opensource som Wordpress og også fordele og ulemper med Weebio eller Weebly eller cloudsprout.

Hej Jacob 

Jeg er 100% enig med dig!!

Der er bestemt også stor forskel på de forskellige hostede løsninger og mellem open Source løsninger.  Det er næsten en jungle og mit bedste råd er at prøve sig frem og se hvad man føler sig mest bekvem med og som korresponderer med de planer man har.

Behov + tid + viden og penge = Valg af webshop platform. 

Det er 100% individuelt hvilke behov man har...

Vedr. Weebio. Du kan booke en gratis gennemgang af Weebio admin med delt skærm og skype.

God arbejdslyst!!

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

husk at tjekke https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ der er meget forskel på designe man kan vælge alle steder nogle er rød pagescore nogle andre er grøn , du kan prøve tjekkede flere design nogle steder nogle af dem er meget lave og andre er meget høje så tænk dig om hvilken design du vælger 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)