Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion Tyrkiet

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe... hr arbejdet for forskellige danske virksomheder i Istanbul også på agent basis... kender til markedet i Istanbul -

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant :-)
Det jeg søger er virksomheder som producerer tøj og sko i god kvalitet til kvinder.
IKKE kopi varer, men bare modetøj og sko til rimelige penge - og hvor man ikke behøver at aftage alt for store mængder af gangen.
Kan du henvise til nogen ?

Tilmeldt 28. Sep 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,


Jeg skriver til dig, da jeg kan se at du skriver på Amino at du arbejder med forskellige brands, og har et stort netværk indenfor tekstil-verdenen.

Vi er 2 unge piger, som går på erhvervsakademiet i Århus, på iværksætter linjen, og går og arbejder på at starte en tøj virksomhed op, som laver tøj af plastikflasker, så vi har de færdiglavet materialer men mangler egentlig nogle til at producere dem. Er der noget du kan hjælpe os med, vi ønsker nogle svar på indkøbpriser og omkostninger i forbindelse med produktionen.

Mvh. Stine og Tina,
stinecamillachristensen@hotmail.com
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa- det lyder svært men jeg vil gerne prøve og hjælpe... Kan du evt skrive dit nummer så ringer jeg lige til dig imorgen

Tilmeldt 6. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .. hairexdk jeg stødte ind i det her ældre op slag men vil høre om du stadig arbejder som modekonsulent i istanbul, for så må du gerne kontakte mig.

Vh.Nusse

Tilmeldt 2. Jun 19
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har forstået, at der er flere der begynder at få produceret i Tyrkliet. Før var det mest i Asien herunder Thailnad, Kina og Vietnam. Men såvidt jeg har indtryk af er Tyrkiet mere proffesionelt og kundemindede
Tilmeldt 5. Feb 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, kunne jeg få dig til at skrive til mig vedr mit eget brand og ny leverandør?
Hvis du stadig ville kunne hjælpe indenfor dette emne.

Vh
Tilmeldt 27. May 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg vil gerne i kontakt med dig, da jeg også leder efter et tøjfirma i Tyrkiet.
Tilmeldt 27. May 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hairexdk du kan kontakte mig på mail nihayet7@yahoo . dk
Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg er i gang med et projektarbejde om arbejdsforhold indenfor tekstil industrien i Tyrkiet. Jeg ville høre dig om du har mulighed, for at udveksle din viden om det, med mig over mail.
mange hilsner Karoline
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)