Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningskoncept feedback, 3d visualisering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow iværksættere og andet godtfolk

Jeg har lavet lidt research på hvilke virksomheder, der tilbyder at visualisere og præcisere idéer og koncepter for andre.
Der er stor konkurrence, men når det kommer til 3D visualisering begynder jeg at kunne se lys for enden af tunnelen. Umiddelbart synes jeg ikke konkurrencen virker skræmmende på det punkt. Det er primært 3D visualisering henvent til byggeri, arkitektur og produkter andre virksomheder fokuserer på.

Men jeg tænkte at at få hul igennem ved at fokusere på f.eks "2D/3D visualisering af tøj", "3D visualisering af butiksindretning". De kan for så vidt begge kom under kategorierne, arkitektur og produkter - men alligevel, jeg tror det handler om hvor jeg ligger fokus. Jeg er ved at ligge mit hoved i blød over skæve indgangsvinkler til markedet og det er de bedste indtil videre. Kom gerne med flere =).

Eftersom der er mange iværksættere herinde vil jeg gerne høre lidt til behovet, og hvordan I ser på markedet og konkurrencesituationen?

Mvh Thomas

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 13:45

Lyder som en fin idé. Især med hvad jeg kan se et voksende ønske om at lave sine egne tøjmærker og tøj koncepter.

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 14:02

Tak for feedback, Dennis. Det er også det jeg opdager rundt omkring, så ja tøj er muligvis den rigtige indgangsvinkel. 

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 14:46

Så lidt da. Ja der kommer flere og flere opslag hver uge, så det nok en god indgangsvinkel.

Online Entreprenør - www.fasto.co

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)