Tak for alle rådene. Her kan du se hvordan analytics ser ud på siden. |
hvor kommer din trafik fra?
Tak for alle rådene. Her kan du se hvordan analytics ser ud på siden. |
hvor kommer din trafik fra? |
Jeg tror erjegher er inde på det rigtige med at det kommer an på hvor relevant trafikken er, Google Analytics vil kunne hjælpe dig meget her. Både på organisk og affiliate trafik har vi sider som konverterer 1 ud af hver 1000 besøgende og andre som konverterer 1/5 eller bedre, afhængigt af hvor de kommer fra. I småtingsafdelingen ville jeg kigge lidt på priser (et projekt vi selv er i gang med): Få fjernet alle de mærkelige priser der slutter på 20/40 øre. Det kan virke utroværdigt at se ting som: "Always Fresh Chips Maker (2 stks) DKK 111,20" Det er i hvert fald en af de ting jeg kigger efter når jeg skal vurdere om en side rent faktisk er dansk eller om jeg kigger på en Google Translate udgave af en anden webshop. Med ovenstående som eksempel ville 109,-, 115,- eller 119,- være bedre. Udover det (og din pop-up) er det en flot og brugervenlig side. |
Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!
Havde du sat Google Search Consol op? |
Tak for det, det vil jeg kigge på alt sammen så! |
Nej, jeg ved faktisk ikke lige hvad det er, må jeg hellere lige Google. |
Din shop har nogle utrolig lange svartider. Der tager 4-5 sekunder hver gang jeg skifter side eller lægger noget i indkøbsvognen. En dansk shop, som kun modtager Visa- og MasterCard? |
Det hed Google Webmaster Tools før i tiden, men nu Google Search Consol. Det er et must at have og gratis. |
Hvor ved du fra, at nogle fravælger en webshop fordi de ikke tager imod det rene Dankort? |