Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan flytter jeg et domæne til et andet webhotel? - Haster!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Håber virkelig nogle kan hjælpe mig. Jeg står og skal have overført et domæne til et andet webhotel, men ved ikke helt hvordan. Jeg har prøvet med All-In-One WP Migration, men heller ikke det virker. Hver gang jeg er ved at importere, når den 100%, men derefter fejler den.

Er der andre løsninger?

Håber virkelig nogle kan hjælpe..! - tak på forhånd.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Christina

Har du fået selvet domænet overført til det andet webhotel? Det er det første du skal. 

Derefter kan du overføre / kopiere indholdet over. 

Skriv gerne til mig på kontakt@jessenmedia.dk hvis du har brug for at blive guidet :)

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakobi

Tusind tak for hurtigt svar!

Jeg har lavet en wordpress hjemmeside, hvor det indhold skal over på et andet domæne. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay:) 

Så skal du gøre to ting:

1) Overføre alle WP filer og mapper fra det gamle til det nye webhotel. Dvs. alt indhold fra din public_html mappe på serveren skal kopieres til public_html mappen på det nye webhotel. 

2) Eksportere databasen fra det gamle hotel og importere det på det nye. (plus opdatere wp-config.php fil bl.a.)

Det kan jeg hjælpe dig med, da det kræver, man ved hvor filerne er placeret og hvordan du eksporterer en database.

Alternativt kan du følge opskriften som forklaret her: 

http://wordpress.stackexchange.com/questions/83620/how-to-copy-an-existing-custom-themed-site-to-a-new-domain

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger personligt All-in-One WP Migration, som du også selv nævner i din post.

Har før haft et lignende problem som dig, hvor den gik stuck hele tiden. Udviklerne yder ekstrem god service på deres hjemmeside, hvor jeg kom i direkte mailkontakt svar inden for få minutter, hvor de dengang ordnede problemet for mig. Kan meget vel være den version af pluginnet du anvender, hvor du skal have fat i en anden version. Prøv at skriv til dem, så er jeg sikker på de nok skal kunne ordne det for dig, i løbet af ingentid: https://servmask.zendesk.com/hc/en-us/requests/new

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakobi

Jeg de filer jeg skal have flyttet ligger hos Unoeuro, og de skal flyttes til One.com.

I min filemanager i Unoeuro, står der ikke "exporter"...

Jeg har FileZilla, som man vel bruger til FTP

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer også at bruge All-In-One WP Migration til sådan nogle opgaver, men har heller ik haft succes med det. Prøv evt at skriv til dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er forresten et subdomæne som skal flyttes.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christina Nielsen, eller hvad du nu kalder dig.

Det er mig virkelig en gåde, at Amino stadig tillader, at du benytter dette forum som din personlige WP-support kanal. Alle dine spørgsmål er besvaret mange gange, alene her på Amino, men du kunne aldrig drømme om at Google, vel?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Det er nemmere hvis du skriver til mig på kontakt@jessenmedia.dk så kan jeg guide dig der, frem for i den her tråd, da det bliver alt for teknisk / specifikt. 

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)