Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skalérbar Kassesystem WiFi Byg selv løsning for små penge. Leasing også muligt

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 28. Feb 16
Indlæg ialt: 22
Fra  slettet bruger Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Carl
Jo tak min dag har også været fantastisk i dag - har faktisl allerede nået målet for september ... og der er kun gået 14 dage. - har dog ikke brugt amino :)

Hvis din adwords ikke generer flere besøgende end det, så kan det være en ide at købe bogen om adwords ( det er et super godt værktøj - find en rabatkode under medlemstilbud hvis den ligger der endnu) den kan booste din adwords :)

Det vil altså være super at skrue bare lidt ned for de mange annoncer så vi også kan se og hjælpe de mange andre aminoer, som måske ikke har nået dagens mål endnu :)

Rigtig god aften til dig.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg fik 8 emails i aftes, jeg fik 16 emails til morgen.... hvis ikke det er i overkanten så ved jeg ikke hvad overkanten her. 

Stop nu med det spam da.... 

køb annoncer istedet, amino forum er til rådgivning og sparring imellem iværksættere

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

"Dagen i dag har vi indtil nu haft besøg af 38 Amino er. Det er langt flere end hvad Google og Facebook genererer tilsammen.

I går havde vi besøg af 27 Amino er, så det var også en succes"

Kan sige for mit eget vedkommende, at jeg ganske enkelt sorterer firmaer fra, der benytter sig af denne form for markedsføring! Jeg finder det decideret respektløst!
I min optik virker det enormt desperat, og meget lidt professionelt.

For at drage en parallel, så svarer det jo til at Bilka vælger at smide 20 REKLAMER i din postkasse, hvilket i DEN GRAD også ville opfattes enormt belastende...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)