Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har min ide potential, have manden

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ung fyr på 20 år. jeg har 2 år arbejdet med kontor renggøring.

Nu ønsker jeg være selvstændig. jeg tænker på tilbyde private villa,hus min hjælp.

Jeg tilbyder dem t komme forbi  en gang om måned og feje for deres indgang og lidt foran huset, og samle alle blade fra haven.



Jeg  vil også tilbyde slå græs,klippe hæk ....men jeg ved ikke hvordan det skal gøes lige nu, men jeg lærer det.


synes I der er behov for denne service..... 

Når sne falder, så kan man engang om måned fjerne sne hos dem ??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

en google søgning siger der er hjemmesider der tilbyder disse servicer , jeg søgte have hjælp google 

men du skal rykke hurtigt ud når sne falder ikke vente en måneden , så falder folk jo

du kan starte med at slå sedler op i det lokale supermarked 

overveje få en hjemmeside nå mere begynder som virksomhed kan du oprette https://www.google.com/business/ side så kommer du op lokale søgninger google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er da bestemt et behov. Bare gå i gang med at finde kunder. Hvis det ser ud til at blive en succes, kan du så oprette egentligt firma, hvor du f.eks. kan købe haveredskaber og måske en kasket? God vind!

Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare på, at sådan en mand kan bruges om vinteren ?

Når sneen ligger på græsset og bladene er faldet af for længst.?


Eller det sneer ikke, men blandene er faldet for længst...



Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha det er da humor, for det kan da ikke være seriøst lol

Du vil gerne have et job med at feje i en indkørsel lol Det er der ca. 0 i Danmark der vil hyre dig til...

Du vil gennem vinteren fjerne sne en gang om måneden lol En husejer har pligt til at fjerne sneen der er faldet om natten inden kl. 9:00 så folk ikke falder i den.

Har du overhovedet nogen erfaring med havearbejde? Du lyder som om du aldrig har set en villa før...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

EnHaveMand:

Jeg tænker bare på, at sådan en mand kan bruges om vinteren ?

Når sneen ligger på græsset og bladene er faldet af for længst.?


Eller det sneer ikke, men blandene er faldet for længst...



når svare sådan hvor gamle er du ? som skrev skulle det være mere seriøst før jeg ville bruge meget markedsføring på det men start med supermarked sætte sedler op , så har du lidt lommepenge

som skrev når mere seriøse opret google business side og hjemmeside , du skal ud mere oprette dig som mere seriøse havemand , jeg har min tvivl om du har en uddannelse som gartner har kørekort med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har set masser af villa og hvaer. men jeg har ingen erfaring med havearbejde.

jeg tænker bare tage en skål og rive og går igang

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså, det korte svar-ja. Det er klart brug for rengøring og havehjælp. Men min ærlige mening, hvordan kan man tage penge for noget man ikke 100% ved man kan levere? Altså hvis jeg hyrede en havemand feks, så ville jeg have en klar forventning om personen kunne sit kram... Og endnu mere hvis det var et firma frem for en førtidspensionist.
I dit tilfælde ville jeg starte det som hobby virksomhed, således du kan tage et lavt beløb og tilegne dig nogle færdigheder- inden du reelt går igang.

Tilmeldt 15. Jun 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du lyder rimelig blank på hvordan dit forretningstilbud skal skrues sammen. Det bedste råd vil nok være, at du taler med et par af dine konkurrenter og hører hvad de tilbyder og hvad der kan betale sig og ikke betale sig. At kopiere eller efterligne andres forretningsmodel er meget udbredt, og man får succes med det.

Desuden skal du sætte dig i en haveejers sted og finde ud af, hvad deres problemer/udfordringer er og hvordan du kan løse det. Kort sagt: Se det fra kundens side.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)