Hej Brian
Jeg har udfyldt jeres skema og har afprøvet jeres beta version på vores billeder.
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke havde de store forventninger da jeg stadig ikke har set eller mødt nogen som har kunnet løfte denne opgave endnu.
Her er lidt feedback på det jeg oplever med jeres program.
Jeg frittede en gruppe billeder, af forskellige karakter, farver....
1. Når der frittes, så er snittet for blødt og der står et slør omkring billederne. Det kan tydelig ses på billedet.
2. Der fristtes ikke hårdt nok. Tolerancen er et problem grundet forskellige farver på produktet.
3. Programmet opfører sig meget forskelligt alt efter hvilken farve beggrund man benytter.
4. Hvide produkter på hvid baggrund kan de ikke finde ud af.
5. Hvide produkter på sort baggrund, men med synlighed af gine, virker ikke.
og så kommer nok den største sten på vejen.
selvom jeg benytter jeres program, og hvis billedet er ok efter fritlægning, så skal jeg stadig have fat i Photoshop, da der ikke kan tages højde for nakkeskud og det største problem, så skal man være mere en præcis ved skud af produkter, da man ellers vil få forskellige dimensioner på billederne.
Det skal lige her nævnes, at vi skyder vores produkter fra 4 vinkler, så vi meget ofte får nakkeskud. alle billeder bliver taget på rotor.
Jeg prøvede lige at fritte et skud af en kjole og køre den process vi normalt benytter, ind i Photoshop, Erase background tolerance 20, magnetic tool til fjerne rest af gine ved hals samt ben, koorigerer for størrelse, og gemme billede. Det tog 1, 14 minut.
Tog så samme billede i jeres system og fritlagde den med en 50/50 opkobling.
Det tog 48 sek. her skal jeg så stadig have fat i billedet og fjerne rester af gine ved ben og korrigerer for størrelse.
Total set, tror jeg ikke jeres program er for os, da vi stadig skal have fat i billedet efterfølgende og korrigerer og derved er der ikke sparet tid elle penge.
Måske er der er marked for mindre shops, hvor der ikke tages så mange forskellige vinkler.