Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatiske fritlægninger - Spørgeskema

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoven

Vi er ved at udvikle en løsning, der ved hjælp af machine learning kan fritlægge billeder.

Vi vil selvfølgelig gerne ramme markedet så godt som muligt og har derfor lavet en lille brugerundersøgelse.
Der er lidt under 20 spørgsmål som tager 3-4 minutter at udfylde.

Det vil være en stor hjælp, hvis du vil give dit besyv med Smile

Bedste hilsener

Brian

LINK TIL SPØRGESKEMA

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:22

Det lyder lovende.

Sig til hvis i skal bruge en testpilot.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 09:24

Til...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 811
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:26

Ok, jeg vil gerne teste :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:46

1000 tak for jeres svar, til alle jer der har svaret! Jeg vil lige beklage at vores servere er langsomme lige nu - men skulle være oppe og køre snarest igen. 

Derudover samler vi testkunder der er interesseret i at give feedback på en beta løsning. Skulle du være interesseret må du meget gerne kontakte mig på sw(at)cloudcutout.com

Mvh

Stefan

Tilmeldt 12. Sep 16
Skrevet kl. 09:14

Hej Aminoer! 

jeg håber der er lidt flere der vil hjælpe med vores spørgeskema (https://da.surveymonkey.com/r/RZ6X9KB) - som tak for hjælpen tilbyder vi gratis adgang til vores beta udgave gratis når spørgeskemaet er udfyldt.

Mvh.

Stefan

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 10:08

Forsøgt udfyldt, men da du KRÆVER navn og adresse for at gennemføre, er skemaet ikke afsluttet!

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 868
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:09

Hej Brian

Jeg har udfyldt jeres skema og har afprøvet jeres beta version på vores billeder.

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke havde de store forventninger da jeg stadig ikke har set eller mødt nogen som har kunnet løfte denne opgave endnu.

Her er lidt feedback på det jeg oplever med jeres program.

Jeg frittede en gruppe billeder, af forskellige karakter, farver....

1. Når der frittes, så er snittet for blødt og der står et slør omkring billederne. Det kan tydelig ses på billedet.
2. Der fristtes ikke hårdt nok. Tolerancen er et problem grundet forskellige farver på produktet.
3. Programmet opfører sig meget forskelligt alt efter hvilken farve beggrund man benytter.
4. Hvide produkter på hvid baggrund kan de ikke finde ud af.
5. Hvide produkter på sort baggrund, men med synlighed af gine, virker ikke.

og så kommer nok den største sten på vejen.
selvom jeg benytter jeres program, og hvis billedet er ok efter fritlægning, så skal jeg stadig have fat i Photoshop, da der ikke kan tages højde for nakkeskud og det største problem, så skal man være mere en præcis ved skud af produkter, da man ellers vil få forskellige dimensioner på billederne.

Det skal lige her nævnes, at vi skyder vores produkter fra 4 vinkler, så vi meget ofte får nakkeskud. alle billeder bliver taget på rotor.

Jeg prøvede lige at fritte et skud af en kjole og køre den process vi normalt benytter, ind i Photoshop, Erase background tolerance 20, magnetic tool til fjerne rest af gine ved hals samt ben, koorigerer for størrelse, og gemme billede. Det tog 1, 14 minut.

Tog så samme billede i jeres system og fritlagde den med en 50/50 opkobling.
Det tog 48 sek. her skal jeg så stadig have fat i billedet og fjerne rester af gine ved ben og korrigerer for størrelse.

Total set, tror jeg ikke jeres program er for os, da vi stadig skal have fat i billedet efterfølgende og korrigerer og derved er der ikke sparet tid elle penge.

Måske er der er marked for mindre shops, hvor  der ikke tages så mange forskellige vinkler.

Tilmeldt 12. Sep 16
Skrevet kl. 10:10

det ændrer jeg med det samme så! tak for det

Tilmeldt 12. Sep 16
Skrevet kl. 10:34

Nu svarer jeg lige i stedet for Brian, da han er ude af huset idag.

Først og fremmest, tusind tak for din konstruktive feedback. Det betyder rigtig meget for os i vores videre udviklingsarbejde. 

Jeg er helt enig i dine kritikpunkter, men rart at få dem fra nogle andre også.

Vi er udemærket klar over at produktet ikke er kommercielt klart endnu, men vi er helt overbevist om at vi kan gøre det klart, men prøver at lærer hvilke ting det vil kræve (udover selfølgelig at øge selve fritlægningens kvalitet og et hårdere snit som du nævner). 

Mvh.

Stefan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)