Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os lidt feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Vi har endelig fåt vores shop helt på plads - tror vi nok.

Kan I ikke give noget feedback - naturligvis allermest interesseret i om den giver lyst til at handle.,

Mvh

www.ellaschmidt.dk

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ella,

Først vil jeg starte med at sige at det er en flot, simpel og overskuelig shop.

Jeg ville dog ikke umiddelbart, på forsiden, kunne se hvad det er i sælger, (men nu er jeg nok heller ikke lige målgruppen Smile  ).

Der er desuden en lille grafisk, "fejl", når man går ind på shoppen. På min browser overlapper den højre frame, (den med betalingslogoerne), dit øverste billede.

Jeg bruger firefox som browser.

Held og lykke med shoppen

Tilmeldt 20. Dec 07
Skrevet kl. 08:29

Tak LHN

Er der flere der ikke kommer til at tænke på dametøj, når de ser vores flash på første side?

Mht. overlap på shoppen, så er det faktisk med vilje, vi vil gerne have at folk koncentrerer sig om tøjet i shoppen og indkøbskurven - mens øverste billede blot er lidt baggrund. - men hvis det har en forkert effekt vil jeg da gerne høre.

I øvrigt er der nogle der har erfaring i effekten af at sætte kreditkortslogo på forsiden og evt. investere i et e-handelsmærke! Giver det det ekstra salg som folk siger....

mvh

Morten

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:06

Hejsa

Jeg synes, at det er en lækker og enkel hjemmeside ogjeg synes, at tøjet præsenteres rigtig flot.

Jeg kunne helt klart fristes til at købe hos jer, men naturligvis også fordi jeg er helt vild med designet.

Jeg ved ikke om jeres intro signalerer tøj, men jeg synes at den er meget elegant og den gør mig nysgerig.

/skou

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:26

Det ser nydeligt ud. En enkelt ting der generer mig er dog at man skal scrolle ned for at se hele forsiden, så jeg synes i skal skære ned på tekstmængden der.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 10:34

Hejsa

Tillykke med den meget flotte hjemmeside, rart at se en anderledes shop der ikke ligner alle mulige andre. Jeg synes det er rigtig godt I går ind og bryder linierne med med overlappet over det store billede, det giver liv og perspektiv til siden. Jeg var ikke i tvivl om at det var tøj og design siden omhandlede da jeg kom ind på siden.

Jeg er lidt i tvivl om i rammer målgruppen....er tøjet ikke til den lidt modne og traditionelle kvinde ? Jeg synes siden måske mere appellerer til de unge trende og eksklusive...men flot er det *sss*

Til sidst lidt kritik fra designeren : Jeg synes ikke den grønne farver er god, den spiller ikke godt op mod det eksklusive design på resten af siden. Den virker lidt gammeldags og falmet, forsøg jer frem med andre farver....jeg tror det vil gøre underværker *ss*. Og logoet (signaturen) synes jeg ikke om --prøv at stramme det op med en mere ekslusiv og letlæselig skrift.

Må jeg til sidst spørge hvem der har produceret sitet...jeg selv, bureau eller hvem...det ligner i hvertilfælde ikke en standardløsning ??

Held og lykke med projektet og god weekend

Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Hej Ella

Jeg vil anbefale at du får dine produkter frem på forsiden, så brugerne visuelt kan se hvad du har at tilbyde istedet for at skrive denne laaaaaaange tekst som ingen gider at læse. De mange års erfaringer vi har med tøjbranchen fortæller os at man skal være ultra skarp i sin kommunikation, vis dit tøj på bedste vis og så gem alt andet væk, så kan brugerne vælge det til istedet for at vælge det fra. Du kan bare få sat f.eks Analytic eller lign og der vil du se at 90 % vil gå fra forsiden(maks varighed på 3-5 sek, varigheden vil fortælle dig at ingen har læst teksten) og gå over på shoppen med det samme.

Jeg vil anbefale at du gør op med dig selv om du vil sælge eller udstille. Hvis du vil sælge via nettet så skal du fokusere på salg og gøre salgsprocessen vil nemt og overskuelig som muligt lige fra forsiden til betaling. Så der vil jeg forslå at du dropper siden "kollektion" som stort set er det samme som shoppen, undgå at forvirre brugerne når de endelig er kommet ind på din side. Hvis dine tøj kategorier allerede på forsiden, så man med det samme kan se hvilke beklædningstyper du også sælger.

Kort fortalt:

• Gør siden "shop" til din forsiden
  • Fjern "Kollektion" (jeg ved det er svært som designer, men nu har du sælger hatten på)
  • Fjerne alt hvad der har med flash at gøre (med mindre man har nogle backup muligheder hvis brugeren ikke har flash)
  • Placer logoet ét og samme sted på alle sider, istedet for at det skøjter rundt alt efter hvilken side man er på, det øger din genkendelig og mindsker brugeren mistro til din shop og produkt.
  • Salg af mærkevare kan nok ikke alene sælges via nettet, det er vores erfaringer at det største salg stadigvæk er hos forhandlere(dette kræver kun sælgere) eller via egne butikker(dette kræver både sælger og butikker).

Det var bare mine råd som du kan benytte dig af eller lade være Smile

Held og lykke med dit salg

Tilmeldt 20. Dec 07
Skrevet kl. 19:42

Tilmeldt 20. Dec 07
Skrevet kl. 19:48

Hej alle

Endnu en gang mange tak for feedback.

Specielt er jeg jo nu interesseret i at høre om der er andre der har gode erfaringer med at sætte shoppen forrest på jeres website.

Vi har allerede noteret os at 90% aldrig kommer længere end til forsiden, så ja hvorfor ikke være sikker på, at de får set nogle af vore produkter.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)