Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO - Søgeord - Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger malerier inde på mynewart.dk.

"Malerier" er selvfølgelig mit vigtigste søgeord, da volumen på dette er størst.

Jeg vil også gerne ranke højere på andre søgeord som eksempelvis "billige malerier", "flotte malerier" osv.

Hvordan er den bedste tilgang til dette? Hvis vi eksempelvis tager billige malerier, skal jeg så lave en underkategori der hedder mynewart.dk/billige-malerier og have
"billige malerier" som det første i meta-titlen på denne side? Eller er det kun meta-titlen, der som sådan tæller her?

Og i forhold til linkbuilding, skal jeg forsøge at få links til /billige-malerier - eller er det fint nok hovedsagligt at samle ind til index-siden.

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 11:50

Prøver lige igen, hvis der nu skulle sidde en med viden omkring dette som har lyst til at hjælpe :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:30

Du behøver såmænd ikke have en ekstra side, hvor billige malerier er temaet. Du kan f.eks. bruge det som keyword på 1 af dine sider, huske at få nævnt det i dine tekster på den pågældende side 1-2 gange, navngive dit billede således at dit keyword indgår samt meta-beskrivelse og Google search preview. 

Jeg ved ikke om du har gjort det, men det kan være en idé at få lavet en SEO-analyse - Både før og efter, således at du kan se frugten af dit arbejde. Jeg vil gerne lave den første analyse for dig uden beregning, hvis du skulle være interesseret. :) 

Sig endelig til, hvis du har brug for yderligere hjælp :) 

De bedste hilsner 

Anita 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:55

Hej Malthe

Jeg smuttede lige henover dit indlæg og studsede lige over dine valg af søgeord. 

Billige malerier
Flotte malerier
malerier online salg
malerier online billige

Jeg tænkte på om du kunne finde nogle søgeord som var lidt mere præcise i forhold til den kunst du sælger eller laver?is dine vlg af søgeord er i forhold til det produkt du sælger, jo større er sandsynligheden for at den der besøger din ssite, finder de de leder efter. Derfor er søgeordkombinationer som dem overover forholdsvist brede.

Det kunne være en søgeord kombination som:

billig abstrakt kunst 

Kan se at dit certifikat er udløbet og der bør du opdatere.

Det er selvfølgelig bedre at optimere en side for få søgeord, end at prøve at ranke på mange kerne søgeord et sted. 

Jeg vil også foreslå dig at blogge om kunst, det er bestemt en overset resurse.

God arbejdslyst

René

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:07

Hej Rene

Tak for dit svar.

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med mine valg af søgeord?

Jeg har forsøgt at optimere på især malerier, abstrakte malerier og billige malerier. Jeg er også begyndt at kigge på galleri, farverige malerier og lidt andet. Men "malerier online salg" og "malerier online billige" har jeg fokus på :)

Hvilket certifikat er udløbet?

Jeg er i fuld gang med at blogge og forsøger at ramme 2-3 posts om måneder á min. 600 ord.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 01:19

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:45

mynewart.dk:
Hvilket certifikat er udløbet?

Hej

Det er dit SSL Certifikat vil umiddelbart vurdere som nu er opdateret. 

Jeg udtrykte mig lidt upræcist omkring søgeord tidligere, det jeg mente var at du får mere ud af at også optimere for long tail søgeord kombinationer og ikke kun søgeninger på fx. 2-3 ord. 

Eksempel på long Tail søgning kunne være:

"abstrakt kunst maleri på lærred"

Fundet på Google!

Når du skriver dine blog indlæg så støvsug Google og andre alternative steder for disse long tail søgninger og få dem puttet in i dine blog indlæg på en naturlig og sproglig korrekt måde. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 12:06

Hej Rene

Tak for dit svar.

SLL-certifikatet skulle meget gerne være opdateret for en uge siden. Får ikke selv nogen fejlbesked når jeg går ind på siden. Men som jeg forstår dig, så ser du det også som opdateret nu? :)

Aha. Ja, det er rigtigt. Det har jeg godt læst om. Jeg skal vel så vidt muligt se om jeg kan få det ind som meta-titel/H1/H2 på mine blogindlæg?

Mvh.

Malthe

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:47

Hej

Selv tak. JA det er også okay i dag.

Måske var det cache issue med certifikatet. 

jeg tror som udgangspunkt at du skal forsøge at få Long Tail søgeord ind i dine tekster og forkusere på at skrive interessante artikler som folk faktisk har lyst til at læse. 

En sjov artikel om fordomme om kunstere - 10 fordomme om kunstnere..

Få dig en Pinterest.com konto - Det er et nyt socialt medie som ville være perfekt for det som du beskæftiger dig med. 

Få dig en youtube kanal.

Du kunne lave små korte videoer hvor du beskriver hver enkelt kunstværk. Det kan være stilbillede med tale eller en video med dig??

Tip til hvordan du laver et abstrakt kunstværk etc.

Du kunne samle videoer som andre har lavet på en kanal og fx. videoer om forskellige maler teknikker. 

Der er mange muligheder på Youtube og jeg tror det er mulighed som ikke bør overses. 

Du laver selvfølge links fra din kanal til din butik og din blog. 

http://tubularinsights.com/video/youtube-marketing/

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)