Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskabsselvangivelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave min selskabs-selvangivelse for mit lille aps firma, men det driller. Når jeg logger ind via skat eller virk, og vælger 2015, så ser den ikke ud som sidste år.. Jeg får ikke rubrik 086, 087 og 088 hvor jeg kan skrive årets resultat, underskud osv.

Der står i stedet: Kildeartsbestemte tabssaldi og andre mærkelige felter.

Jeg har udfyldt og svaret på alle de andre spørgsmål, men har for neden kun en knap der hedder GEM KLADDE, ikke en knap der hedder INDBERET..

Jeg har heller ikke en knap med NÆSTE eller noget som helst andet. Nu har jeg ledt rundt på siden i timevis og har snart rykket alt håret ud.

Hvad kan være galt??

MVH Birgitte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46613
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:43

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:52

Hej John

Behøver ikke hjælp til at udfylde den, men til at gennemskue om jeg gør noget galt på vej derind fx siden det ser anderledes ud. Dit link ligner fuldstændig det jeg har, men når jeg har udfyldt første stykke, kan jeg ikke komme videre. Man kan se i dit link at man skal igennem fanerne Indberet, Skattepligtig indkomst, Ultimo underskud osv. Jeg får ikke muligheden for at komme videre end den første Indberet. Jeg kan ikke komme videre til Skattepligtig indkomst og det forstår jeg ikke! Jeg har ikke noget at trykke på for at komme derhen..

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 22:06

Nederst ved siden af gem kladde går du videre til næste side hvor du skal indtaste skattepligtig indkomst.

Der er dog nogle felter du skal indtaste tal i for at få lov til at gå videre. Det kan være det er dét, som er problemet. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)