Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du hvad du skal med dit liv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er der mange der tror de ved!

Nogle ved det også, mens andre går i en retning, som de tror de virkelig vil og som vil give dem noget bestemt. Men når de kommer i mål - fornemmer de en følelse af tomhed. Succesfølelsen er ikke 100 procent....

Ved du hvad du virkelig vil? 

- Hvad er dine ønsker for fremtiden?

- Hvad er dine værdier i livet - både privat og arbejdsmæssigt - og er der balance mellem de to?

- Overvejer du karriereskift eller vil du udvikles personligt på det job du nu har? 

- Ved du hvad du vil, hvorfor du vil det og hvordan du vil det?

Jeg er uddannet life- og businesscoach fra Manning Inspire og har firmaet www.spogardexcels.dk.

Skriv til mig hvis ovenstående har din interesse og du er klar til det liv du virkelig ønsker

Med Venlig Hilsen

Danielle Spogard 

Danielle Spogárd

Certificeret Life & Business Coach

Certificeret StressCoach

SpogardExcels www.spogardexcels.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:14

Alt det coach er ved at være ud af kontrol... Det vare ikke længe inden der kommer en Coach for: Ved du hvad du skal tage på af tøj....

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:25

Jeg går næsten ud fra at du ikke selv har prøvet coaching.

Mange mennesker kan godt have svært ved at finde ud af hvad de skal med deres liv. Herunder hvad vil de, karriereskift - skal de blive eller skal de ikke - skal de være selvstændige eller ej. Mange mennesker sætter sig tilfreds med mellemtilfredsheden i deres liv og bliver ofte i deres gamle og trygge rammer fordi dette nu engang er "nemmest". Mange er bange for forandring eller det uvise i hvad der sker når de tager valget.