Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ved du hvad du skal med dit liv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er der mange der tror de ved!

Nogle ved det også, mens andre går i en retning, som de tror de virkelig vil og som vil give dem noget bestemt. Men når de kommer i mål - fornemmer de en følelse af tomhed. Succesfølelsen er ikke 100 procent....

Ved du hvad du virkelig vil? 

- Hvad er dine ønsker for fremtiden?

- Hvad er dine værdier i livet - både privat og arbejdsmæssigt - og er der balance mellem de to?

- Overvejer du karriereskift eller vil du udvikles personligt på det job du nu har? 

- Ved du hvad du vil, hvorfor du vil det og hvordan du vil det?

Jeg er uddannet life- og businesscoach fra Manning Inspire og har firmaet www.spogardexcels.dk.

Skriv til mig hvis ovenstående har din interesse og du er klar til det liv du virkelig ønsker

Med Venlig Hilsen

Danielle Spogard 

Danielle Spogárd

Certificeret Life & Business Coach

Certificeret StressCoach

SpogardExcels www.spogardexcels.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:14

Alt det coach er ved at være ud af kontrol... Det vare ikke længe inden der kommer en Coach for: Ved du hvad du skal tage på af tøj....

Fra Hellerup
Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:25

Jeg går næsten ud fra at du ikke selv har prøvet coaching.

Mange mennesker kan godt have svært ved at finde ud af hvad de skal med deres liv. Herunder hvad vil de, karriereskift - skal de blive eller skal de ikke - skal de være selvstændige eller ej. Mange mennesker sætter sig tilfreds med mellemtilfredsheden i deres liv og bliver ofte i deres gamle og trygge rammer fordi dette nu engang er "nemmest". Mange er bange for forandring eller det uvise i hvad der sker når de tager valget.

Coaching er i sandheden i fantastisk og effektivt værktøj. Jeg hverken vejleder eller rådgiver. Jeg ved jo ikke hvad der er det rigtige for dig. Via spørge og lytteteknikker finder du selv svarerne. Dette kan mange måske undrer sig over, men hvis vi selv kunne "coache" os selv var der nok ikke ligeså mange der var stressede, deprimerede over hvor de er i deres liv og så mange andre triste områder.

Danielle

Danielle Spogárd

Certificeret Life & Business Coach

Certificeret StressCoach

SpogardExcels www.spogardexcels.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:41

Coaching er efter min mening et fantastisk værktøj til motivation, og til at finde frem til de blokeringer der forhindrer dig i at nå dine mål.

Jeg har før brugt, og ville igen benytte mig af coaching hvis jeg følte at jeg var kørt fast med et projekt eller andet.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:14

Remydk:

Alt det coach er ved at være ud af kontrol... Det vare ikke længe inden der kommer en Coach for: Ved du hvad du skal tage på af tøj....

http://www.tiniowild.com/index.asp bare i tilfælde af, at du ikke ved hvilke sokker du skal tage på i morgen Wink

/skou

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:19

Lol!

Jeg er som sådan enig med den kære ymer dog synes jeg det var et rigtigt godt svar du kom med Danielle.

Men ok nu er jeg måske heller ikke lige i målgruppen for folk der ikke tør at tage springet eller realisere de ting de går og drømmer om og dem er der helt sikkert mange af.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:13

Ronnikc kender jeg dig?

Og ja jeg har spilt en time med en "Coach". Jeg ved ikke hvorfor alle synes det er så fedt. Det hjælper nul og nix. (For mig ihvertfald)

Men man høre jo om mange personer der bruger det. Ja selv Don Ø bruger en af de der kvak salver... Så det kan komme over selv den bedste Surprise

Men synes det er helt fint. Bare jeg kunne gøre det efter! Jeg ville gerne tjene penge på den måde. Men jeg ville nok ikke være særlig god... Hehe fik nok kun engangs kunder... Da de nok ikke ville komme igen efter jeg fortalte dem sandheden. Devil

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)