|
Jeg tilbyder firmaer, eller private, at købe min hjælp X antal timer hver måned. En klippekorts løsning. Alternativ er også en ansættelse på X antal timer om ugen, fx : 8 timer pr uge, men kan ligge 16 timer i en uge og 0 timer i næste uge. Grunden er, at jeg vil gå fuldtids selvstændig, men mangler nogle faste timer for at kunne gøre dette. Min service kan være tilgængelig fra 06-24 , også lørdag og søndag. Opgaver : Alt i IT opsætning, opdateringer osv. Computer rep. mm.
|
Så vil jeg da ligge dig et råd med på vejen.
Sørg for at lave en ordentlig driftsstøtte kontrakt med det samme..
Hvis jeg som kunde har en aftale med dig vil jeg vide hvor hurtigt du kan stå på min adresse hvis jeg har et akut problem.
Noget andet er også hvilke aftaler og kriterier der skal opfyldes jer imellem. Jeg ville nok tage en advokat med indover for at få lavet en 100% korrekt en. For hvis det en dag går galt, kan det måske gå så galt er du er PERSONLIG færdig. Går ikke ud fra at dit firma er ApS eller A/S. Så skal du virkelig passe på når du har med kundedata at gøre. Hvad hvis du sletter hele deres system og de har mistet fx 3 års arbejde.. Hvilken forsikring dækker her? Tjek lige om din egen gør det.
Bliv gratis medlem