Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En eller 2 dygtige håndværkere søges til partnerskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer pt. min fremtid og leder efter nye udfordringer som det også kan ses af andet indlæg her på siden.  

Findes der en eller 2 dygtige håndværkere som er interesset i partnerskab omkring køb/salg af ejendomme i det storkøbenhavnske område? Mine tanker går på at finde ejendomme med god beliggenhed. De skal istandsættes og sælges.

Jeg har gode forbindelser til advokater, revisorer, ejendomsmæglere og god adgang til finansiering - men mangler gode håndværkere til at udføre arbejde i god kvalitet og efter en fast tidsplan. For at sikre gensidig motivation synes jeg det er vigtigt at indgå i ligeværdigt partnerskab. 

Send en privat besked eller svar direkte her - du må meget gerne skrive lidt om dig selv og din baggrund. Det er et krav at du har en fornuftig økonomi og er indstillet på at lægge alle kort på bordet, så vi opnår gensidig indsigt i hinandens økonomiske forhold.

VH Filialdirektøren 

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:09

Hej Fillialdirektør

Jeg har sendt dig en email og en privat besked. Svar venligst hurtigt, da jeg er i Kbh. i de kommende dage.

Mvh.

Kenneth

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:25

Hej Kenneth,

Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:20

Hej,

Vi er et nedrivningsfirma med speciale i invendig nedrivning. Såfremt du er interesseret i et firma som kan rive ned så kontakt os. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)