Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til en lille twist

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det har vi, hvor han skal sørge for at intergrere wp template og tilrette den så vi kan arb videre på den. Templaten har vi købt igennem ham, dvs jeg kan ikke gå direkt ind og snakke med dem der har lavet den; og fortælle om fejlen; hvor kurven overlapper noget af teksten på ipads/tablets, der kræves et purchase nummer af template, det har vi ikke.

-Han siger nu siger at han kræver 4- 5 timer for at opdatere tema X fra version 1 til version 2 på jeres shop...
For os var det højeste prioritet at den er Mobil venlig og kører perfekt, og det gør den ik helt..

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 09:15

Hvis du har købt temaet igennem ham og prisen inkludere integrationen i jeres shop, vil jeg mene de 4-5 timers opdateringstid burde han æde - da han jo ikke har leveret varen endnu. 

Hvad har i aftalt mht. afregning, fastpris formoder jeg?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 09:18

Ja det er en fastpris som vi har lavet en afdragsordning på, hvor vi betaler af fra juni-juli månede og lidt langt ud i fremtiden...

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 09:20

I din situation vil jeg prøve at få ham til at æde de 4-5 timer.

Hvis han ikke vil det, ville jeg betale ham for de 4-5 timer så i kan komme videre.

Dernæst ville jeg gå på jagt efter en ny udvikler. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 09:43

Hvis jeg finder en ny udvikler; så skal han vel også ha adgang til FTP, og det har vi ikke. Hellere ikke når webshoppen er færdig betalt, så man er lidt fanget

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 10:00

Ja det skal han.

Hvem står for hosting, står den i dit navn? 
Hvis ja, kan du kontakte udbyderen og be om FTP oplysninger.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 11:21

Hosting står også i hans navn..

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 23:15

Det lyder til at du er godt og grundig fanget hos ham :(

Selvom han skulle opdatere til version 2 af themet, så burde det ikke tage 4-5 timer. Eneste grund til at det kunne tage så lang tid, var hvis der var lavet en masse ændringer i theme filerne, og han ikke har lavet det i et child-theme. For så skal det hele laves igen.

Men det falder så igen tilbage på ham, fordi han ikke har gjort sit arbejde godt nok - så det er ikke fair du skal betale for den del igen.

Har du fuld adgang til wp-backend? For så vil jeg næsten tro at det kan løses den vej igennem

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 23:19

Jeg har lige fundet din side, og kigget lidt på det.

Hvis du har fuld adgang til din WP-backend (wp-admin) så er det et rimelig hurtig fix at lave for dig.

Hvis du vil have mig til at tjekke din wp-backend adgang for at se om du har nok rettigheder, så send gerne en PM - så kan vi lige finde ud af det.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 00:44

Tusind tak, sender li en PM :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)