Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med affilliate-netværk i Danmark

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Fra  TOTALimport.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er ved at undersøge mulighederne for at sælge nogle af mine produkter fra www.TOTALimport.dk via affilliatepartnere. I den forbindelse faldt jeg over denne side: http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-danske-affiliate-netvaerk.aspx hvor der bliver listet en hel del forskellige affilliate-netværk. Derfor vil jeg høre, om der er nogen af jer, der har været oprette hos en eller flere på listen og har lyst til at dele jeres erfaringer med de forskellige netværks? :-) Har I erfaringer med andre netværks end dem der fremgår af listen, så er disse naturligvis også mere end velkomne.

Det skal siges, at jeg på nuværende tidspunkt er oprettet ved Partner-Ads.dk

Hav en god aften! :-)

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Til dit produkt ville jeg anbefale euroads, partner-ads og netbooster. Da de er mere fokuseret på webshop og ligende produkter.

Eventuelt kunne du lave en landingpage med præmie mod at de skrev sig op til dit nyhedsbrev, disse kampagner konverterer altid godt.

Har arbejdet med alle tre, og de er gode, dygtige og meget stabile. Kan eventuelt sende dig skype informationerne til dem du skal kontakte eller e-mail hvis jeg stadig ligger inde med dem.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 15. May 15
Indlæg ialt: 35
Fra  Simplestyle.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MortenE!

Der er også Tradedoubler og tradetracker, som også fungere ganske glimrende :)

God vind med dit projekt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i de nævnte forslag - glæder mig også til at se, om www.Woomio.dk udvikler sig til at blive en interessant spiller. De får flere og flere virksomheder med i netværket, så på sigt kunne det blive en ret nem og overskuelig måde at tilføje affiliateprodukter til sit site på. 

Rued Yes

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Fra  TOTALimport.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis, og tak for dit svar! 

Jeg vil bestemt prøve at undersøge euroads & netbooster - og hvis du stadig ligger inde med skype informationerne, så må du meget gerne sende dem :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 71
Fra  Digital Advisor Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Der mangler ét netværk i Amino's wiki ;)

Spændende webshop, jeg vil mene at du skal gøre dig lidt erfaringer hos Partner-Ads.dk først, hvor dit setup vil være i gode hænder. Når du har samlet lidt erfaringer, kan du se, om du skal bruge mere trafik og hvordan du kan opnå den. 

Hvis du skal bruge yderligere idéer og sparring, er du velkommen til at kontakte mig.

Velkommen til!

Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Fra  TOTALimport.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tilsyneladende ikke regne ud, hvordan man laver det smarte svar til hver enkelt - så det kommer lige samlet (fortæl mig endelig, hvordan jeg gør det :-) )

Dennis: 
Tak for svar - du må hellere end gerne sende skype-informationerne, hvis du stadig ligger inde med dem. Og super ide med landing-page med præmie! 

Nokimedia:
Tak for svar - tradedouble & tradetracker vil jeg helt sikkert også forsøge at tage kontakt til :-) Foretrækker du den ene frem for den anden? Og god vind til dig også!

Rued:
Tak for dit svar - jeg var faktisk ikke bekendt med woomio, men det er da helt sikkert værd at undersøge og give et forsøg! 



 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan være publisher og annoncør. Du ønsker at være annoncør.. Partnerads er for mindre virksomheder, men kan også være godt.. Men du skal jo også kunne tiltrække nogle publishers - Så du skal nok også ud på de lidt større..

Jeg er publisher for euroads, smartresponse, netbooster, digital advisor, partnerads, adservice, tradetracker, tradedoubler, zanox.

Jeg vil holde mig fra Orville Media..

Men start da et sted og afprøv det - Så kan du åbne op for endnu et samarbejde senere.

Hvis du på et tidspunkt vil bruge konkurrencer i din markedsføring, kan jeg hjælpe ;)

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger digital advisor og har virkelig gode erfaringer med dem. De udbetaler fx altid for tid og det svarer hurtig på mail og Skype.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)