For et stykke tid siden lavede jeg et opslag på Iværksætter DK facebook gruppe, om at jeg ledte efter noget arbejde, jeg laver hjemmesider og webshops, men dagen efter var jeg blevet smidt ud af gruppen, på det tidspunkt kunne jeg stadig finde gruppen. Men hver gang jeg ansøgte om at blive medlem blev den straks afvist, men jeg kunne søge igen. Efter par dage kunne jeg slet ikke se gruppen mere, så jeg søgte på en anden computer og fandt gruppen, så den eksisterede stadig. Jeg fandt så en adminsene fra gruppen og skrev til ham, men han svarede aldrig.
Jeg vil så gerne spørge om der nogen der har prøvet noget lignende, eller om der er nogen der ved om jeg har gjort noget galt?
Jeg har ingen anelse. Jeg kan se du står blokeret men da det ikke er mig som adm der blokerede aner jeg jo ikke hvorfor. Gruppen er startet af https://www.facebook.com/morten.rongaard?fref=pb_other som du kan spørge, om han husker det
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Tak John, jeg har nu kontaktet morten og håber han svarer mig :-).
fino - lets hope (mig har du ikke haft kontaktet uden svar så jeg ved det ikke - jeg er bare sat ind af Morten en gang og har vist kun en gang set noget der skulle udelukkes
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER