Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger freelance designer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg er programmør og arbejder hovedsagelig i php, mysql og html. Jeg er efterhånden, synes jeg selv, blevet rigtig godt til at kode php og har også fået produceret mit eget CMS system. Q-web CMS 2. Mit problem ligger i selve designet på de sider jeg laver, jeg har ikke lige øjet for design om man så må sige. Jeg søger derfor en freelance webdesigner der laver flotte og professionelle designs i valid HTML og CSS.

Mit firma, Q-webproduction, satser hovedsagelig på CMS løsninger til mindre og mellemstore virksomheder samt special løsninger.

Jeg ser frem til at høre fra nogle andre af jer iværksættere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Hej Qualon

Vi er et par designere med mange års erfaring i design til CMS og ehandelsløsninger, vi vil kunne bestå dig i alle typer opgaver.

Dog mangler vi iøjeblikket en webdesigner som er benhård til at kode Html, CSS, ActionScript 2 og 3, men vi er igang med at finde den rette.

Men har vi en masse freelancer som vi benytter til dette formål.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 27. Jan 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:44

Hej Qualon,

Vi har i Grubbe Original arbejdet med professionelle designløsninger til alt fra flashsites, til diverse CMS løsninger i godt og vel 5 år.. Vores freelanceteam består i øjeblikket af en række dygtige designere, grafisk som web, samt et par hardcore programmører - heriblandt også en flashprogrammør..

Vi søger altid freelance ressourcer, og stiller dermed også altid egne midler til rådighed.. Så hvis du stadig søger designere der kan lidt af hvert, skal du være velkommen til at kontakte os.

Web: www.grubbe.org
yderligere reference der endnu ikke er tilføjet til grubbe.org:
www.soliddanishconstruction.com
www.grubbe.org/smartjoyfrag/

Mvh Jacob Grubbe
jacob@grubbe.org

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:50
Hejsa. Vi laver flot design i valid (X)HTML og CSS. Vi er også eksperter i javascript og serverside java. Se mere på wdsupport.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:01

Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format

Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle dine marketingsopgaver, store som små. Vi næres af variationens ild, som findes blandt visitkort, brochurer, kataloger, magasiner, emballager og store messestande. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier.

Tilsammen har vi mere end 30 års erfaring fra forskellige reklamebureauer og trykkerier. Vi er små og derfor effektive.
Alle vore kunder er lige vigtige, og vi kan rykke igennem for dig, når det gælder.

MVH
Ann

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:51

Hej Martin.

Tror sagtens jeg kan hjælpe dig :). Har sendt dig en mail med lidt mere info.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:19

Hey Martin,

Det lyder da meget spændende :)

Du kan tjekke noget af det jeg har lavet ud her og her , skriv hvad enten jeg er med eller ej, jeg mangler programmører i mit netværk :)

Cheers ;)

Mvh, Marc Falk

Tilmeldt 26. Jul 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:02

Hej Martin,

Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis du stadig står og mangler grafisk assistance.

Vi mangler faktisk også én der kan stå for levering af vores CMS forespørgsler samt programmeringsopgaver. Idet vi selv er grafikere samt marketingsuddannede.

Du er velkommen til at kontakte os på mail@getdesign.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)