Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere søger programmør :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Fedt at se så mange livlige og hårdtarbejdende iværksættere . Nu håber jeg ikke, at jeg bliver grillet for mit indlæg.

Sagen er den, at jeg er medejer i et iværksætter projekt, hvor vi faktisk har opnået ret stor succes på forholdsvis kort tid! (Fedt!).
Nu er vi i den situation, at vi godt kunne bruge én eller to gutter/gutinder med den helt rigtige iværksætter mentalitet, som også kan kode hjemmeside og app .

Vi har en hjemmeside som har brug for en kær hånd, og overvejer samtidig at gå ud med en app. Vi er blevet trætte af at skulle smide alle de penge på bureauer, som bare ikke leverer varen og som har udenlandske programmører (indere) siddende på opgaven.

Nu vil vi gerne invitere én til to skarpe hjerner til at joine vores team, mod en % af firmaet + lommepenge (vi er trods alt i opstarten) .

Lidt om os og vores branche :

Vi er 3 gutter.

3 sælgere på henholdsvis 25 år, 23 år og 22.
1 webdesigner og marketing 22 år

Vi har et innovativt produkt indenfor horeca branchen , og har på meget kort tid (5uger) signet partner nummer 100!!!

Det er et bestillingssystem med et tilhørende rating system hvor kunder kan dele oplevelser og tjene penge på det ..

Vi håber det har skabt en interesse derude , vi ser frem til at høre fra dig/jer !!

Tilmeldt 1. Sep 16
Skrevet kl. 10:47

Vi leder stadig !

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 16:53

Hejsa..

Jeg kunne muligvis godt været interesseret i at være en del af projektet. Send mig gerne en mail på kontakt@jessenmedia.dk med lidt mere info. I kan også læse mere om mig på jessenmedia.dk

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:09
Tilmeldt 1. Sep 16
Skrevet kl. 19:21

Hej Jakob! 

Tak for din interesse. Jeg har sendt dig en mail. 

Tilmeldt 1. Sep 16
Skrevet kl. 19:21

Hej Patrick!

Tak for din interesse. Jeg har sendt dig en PM.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)