Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har virkelig brug for hjælp!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i Amino

Jeg har et relevant spørgsmål med hensyn til at købe ting fra ebay og sælge det videre. 

Jeg har prøvet at gennemlæse en masse debatter herinde, men har stadig ikke helt fået svar på det spørgsmål jeg har i tankerne.

Det drejer sig om, at jeg godt ved at man må købe varer fra ebay og sælge dem videre, men de fleste skriver det er noget de vil gøre i fritiden.

Hvis nu jeg har i tankerne om at starte en webside, hvor jeg bestiller tøj og accessories hjem fra Ebay, både inden for EU og undenfor EU.

Jeg har tænkt alting skal være hvor jeg registrere mig inden på skat, moms, told osv. Hvor jeg også får lavet et CV. - hvor alting bliver dokumenteret. 

Men mit spørgsmål er, må man gerne købe vare fra Ebay, amazon, Alibaba og alle disse diverse sider, også derefter selv sy sit eget mærke i. Eller er det ulovligt? 

Nu snakker jeg selvfølgelig om orginale vare, og ikke vare som fx adidas, nike, kopivare osv. Men tøj som faktisk sælges overalt på nettet

Mit andet spørgsmål er, med hensyn til mærkevare tøj, må jeg gerne købe det og sælge det videre, så længe det er inden for EU? eller hvordan er reglerne med hensyn til det.

Håber virkelig der er nogen derude der kunne tænke sig at hjælpe, da jeg er helt lost på det punkt.

Tusind tak på forhånd

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)