Stort tillykke med din webshop, den er rigtig flot og overskuelig.
1. jeg har rykket dit logo til venstre, og gjord plads til dine USP tekster.
2. Det har gjord header mindre og åbnet op for produkterne nedenunder kan ses uden at scrolle
3. Jeg så din OM OS SIDE og synes den ER RIGTIGT GOD, den ville passe rigtigt godt på forsiden som vist
4. Jeg er enig i at Accept af handelsbetinglser bør rykkes til næste step
5. Få oprettet meta titler og beskrivelser og tilføje mere tekst til siden generelt
6. Vedr. Blog Har du noget på hjertet bør du selvfølgelig få en blog (Brug de sociale medier til markedsføring af din blog)
Du kan bruge bloggen til at sige noget fornuftigt om dine produkter og om hele emnet omkring børn og nærhed.
8. For at gøre den her side mere overskuelig: Kan du samle liste først og linke fra listen til de steder i tekst hvor der er flere detaljer. Som vist:
Jeg tror, at vi er enige om, at det er helt fantastisk at bære sit barn. Nu handler det bare om, hvilket bæreredskab man skal vælge. Der er mange gode muligheder. Hvorfor mener jeg, at det bedst at skaffe sig en fastvikle?
- Fastviklen støtter barnet bedst
- Mest behagelig for bæreren
- Giver masser af muligheder og frihed
- Kan bruges som en tæppe eller en gynge
- Mest praktisk for mor og barn under amning
- Mister ikke værdien og kan bruges igen
- Simpelthen det smukkeste bæreredskab

Fastviklen støtter barnet bedst
Fastviklen binder du altid forfra, og den kommer derfor altid til at passe helt præcist til dit barn. Bindingen er altid fra knæhase til knæhase, den bliver aldrig for lille. Barnet kan ikke vokse ud af den, som det kan af en en bæresele. Med en nyfødt kan du uden problem sørge for, at hovedet bliver sikret, mens de større børn kan få armene ud og udforske verden.
Mest behagelig for bæreren
En fastvikle er lavet af specialt stof. Den er vævet og har derfor diagonal stræk, men giver sig ikke i længden og bredden. En fastvikle plejer at være cirka 70 cm bred, og det giver mulighed for at sprede stropperne over bærerens ryg og undgå smerter i ryggen eller i skuldrene.
Giver masser af muligheder
Du kan nøjes med at binde FWCC (Front Wrap Cross Carry). Bindingen bliver ideel for en helt lille nyfødt, fordi den støtter rigtig godt om babyens ryg, og også for et større barn, fordi den så støtter rigtig godt om din ryg. (Ja, FWCC er min personlige favorit!).Hvis du få lyst, så kan du afprøve at bære barnet på siden (praktisk for madlavning) eller på ryggen (til ture med et lidt større barn). Hvis du mangler inspiration, så se på nogle af tutorialsher.
Kan bruges som en tæppe eller en gynge
Det er cirka 4,7 meter stof, som nemt kan bære et menneske på 100 kg. Det er altså ikke sådan ligetil at ødelægge en fastvikle. Hvis du hænger den i træerne, har du en hængekøje,hvis du lægger den i græsset har du et tæppe, der er stort nok til to. Fastviklen pakkes også nemmest i tasken, men hvis der virkelig pludselig ikke er plads, så kan den bruges som et oversize tørklæde.
Mest praktisk til amning
Hvis din baby skal ammes mens du bærer den, så er det lettest gjort i en fastvikle. Det eneste du skal gøre er at løsne bindingen, lade barnet synke lidt ned og have en god bluse på, som giver adgang til brystet. Når barnet har drukket, kan du i løbet af en øjeblik stramme bindingen op igen og fortsætte med at løbe ærinder.
Mister ikke værdien
Det kan være risikabelt at købe en second hand barnevogn, for de kan jo gå let i stykker. Det er næsten omvendt med fastvikler. De kan holde til alt. Man kan ofte sælge en fastvikle for samme pris, som man har betalt for en ny. Det gælder specielt for fastvikler, som er en blanding af bomuld og hør eller hamp, at en brugt fastvikle er blødere end en helt ny.
Simpelthen det smukkeste bæreredskab
De er smukke. Du bliver forelsket i blødheden, de smukke farver og mønstrene. Mange fastvikler er lavet af designere, der har fået børn. Det kan være lige meget om dit tøj måske ikke passer så godt efter fødslen. En fastvikle kan blive dit nye smukke accessory. Den passer altid og sørger for, at du konstant kan kramme din lille skat.
Er du enig? Skriv til mig på FB, eller del gerne artiklen!
9. Det ville være godt med mere tekst på denne side, som hjælper dine forstå din guide? https://slyngekompagniet.dk/pages/storrelsesguide
God arbejdslyst!!