Jeg synes det er skide skægt at sælge, og jeg får et kick ud af hvert salg. Jeg vil derfor igang med at sælge, har ikke slået mig fast på om det skal være mobilabonnementer, blade, eller noget helt andet? Har googlet lidt, og så vidt jeg kan forstå skal man tage direkte kontakt til de forskellige teleselskaber, og prøve at få en aftale i hus, og så købe nogle leads at ringe på? Er dette den korrekte måde at gøre det på? mine spørgsmål er som følger: 1. Hvor skaffer jeg disse leads? 2. Hvilket software skal jeg ringe med? er vi ude i noget ivocall, eller hvad er der på markedet? 3. Hvad vil i råde til at tage hul på af emner? teleabonnementer, blade eller noget helt andet? I starten vil det kunne være mig selv, men planen er helt klart at hvis det går godt at rykke ind i et kontor og på sigt få nogle medarbejdere, så det skal være en ydelse jeg/vi sælger der kan skaleres. |
Hej
Hvis du finder det sjovt at sælge, så kan jeg muligvis hjælpe dig. Jeg har nemlig længe ledt efter en telefonsælger, som kan sælge jobannoncer for Jobtilunge.dk til virksomheder, der søger ungarbejdere.
Vil du høre mere?
Du skal være velkommen til at sende mig en mail med det, du kan tilbyde eller ringe til mig på 26710078.
Mail: kasperfriis@jobtilunge.dk