Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Price monitoring b2b, feedback søges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Pricecrawly Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

 

Min partner og jeg er så småt ved at gå live med vores forretnings idé, men vi savner feedback med nye øjne på.

Kort fortalt har vi udviklet en crawler der automatisk henter og sammenligner produkter imellem to webshops, så den betalende kunde kan overvåge sin konkurrent og får daglige opdateringer hvis der sker prisændringer eller tilbud.

Det vil være os en stor hjælp med al form for feedback, da vi gerne vil angribe markedet korrekt.

Når man opretter sig er det som en gratis version, hvor man kan se 25 matches ud af alt der er hentet ind.

I finder os på www.pricecrawly.com

Vores målgruppe er webshops der handler b2c.

 

På forhånd tak

 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det var min shop i crawlede hver dag ville jeg melde jer til politiet.. just saying..

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Pricecrawly Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bestræber selvfølgelig på at ligge mindst muligt stress på de webshops vi crawler, hvorfor de daglige opdatering kun er på de matches, der blev fundet ved første gennemgående crawl eller senere manuelt tilføjet i vores product matcher.

Så vi crawler ikke  hele hjemmesiden igennem dagligt. 

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det gør det vel ikke mere lovligt af den grund? Hvis i scraper jer til de oplysninger i skal tjene jeres penge på skal butikkerne vel have indvilliget i dette ? Prissammenlignings sider som pricerunner har da aftaler med alle de shops de har i deres katalog.. de får som regel en csv fil fra butikkerne så de netop ikke belaster webserverne unødigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

ekstrem fejl på siden man kan  tilgå din side  med http://www. og uden www det laver duplikat på siden lav en  301 redirect til din fortrukne url.

du bruger kun h1 på siden huske også bruge h2 underoverskrift teksten h3 h4 h5 h6 lav gerne mindste 500 ord på forsiden  og gerne en blog på siden da siden er meget tekst tom lige nu.

der er mange side ens sider meta beskrivelser og titler på siden lav dem alle samme unikke , det er bedst 40-60 tegn i titlen og meta beskrivelsen 120-160 tegn 

der er slet ikke sociale medier på siden facebook like del din facebook firma side og google plus 

pagescore den er også rimelige lav hastigheden på siden , det betyder også noget i optimering processen https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.pricecrawly.com%2F&tab=desktop

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgs- og brugsbetingelser bør tydeligt fremgå, så man kan se vilkår inden man opretter en bruger.

Der bør også være en mulighed for at framelde sig jeres nyhedsbrev på jeres hjemmeside.

Det ville være en god idé at oprette et ssl-certificat, så brugere kan tilgå data via en sikker forbindelse. Det skulle samtidig give jer en lille SEO-fordel og kan gøres gratis med https://letsencrypt.org 

Jeg savner iøvrigt information om priser.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Pricecrawly Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback Mikael!

Vi er ved at ligge vores landing page over på Wordpress og du har fuldstændig ret i, at for at få optimere det hele til SEO, så skal de her ting være på plads. Vi venter lidt med de sociale medier, til vi rigtigt er klar til at gå igang.

Vi prøver at tage et kig på linket også! Vi arbejder videre på sagen, så vil jeg komme med en opdatering når tingene så småt falder på plads. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Aug 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Pricecrawly Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Karsten,

Super lækkert med ssl-certificatet, det vil vi helt sikkert gøre brug af.  

Vi har tidligere arbejdet med at få mere information ind på vores landing page, selvfølgelig skal vi have salgs- og brugerbetingelser med.

Hvad angår afmelding af nyhedsbrev, så afmelder man sig i nyhedsbrevet, der er et link til at unsubscribe, hvad jeg kan forstå er dette meget normalt.

Vores pris-pakke ligger pt. inde i vores dashboard, den skal vi også have lavet en del af vores landing page. 

Tak for al den gode feedback!

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg prøver igen.. det i laver er ulovligt.. læs om copyright..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

jeg prøver igen.. det i laver er ulovligt.. læs om copyright..

Martin, man kan ikke påråbe sig ophavsret af en pris, så der er hverken noget ulovligt eller moralsk forkert i trådstarters service.

Der ud over kan man fuldt lovligt citere offentligtgjorte tekster. Se: http://not-allowed.dk/hvad-er-god-citatskik/ 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)