Nu kan det lade sig gøre at handle lige så sikkert på nettet som i enhver fysisk butik. Dett gør vi med et nyt postfirma som henter pakken hos sælger, og kører den hjem til køberen, pakken vil så blive åbnet sådan at køberen kan se det tilsendte, og svarer det ikke til det som blev bestilt har køberen ret til at annulere handelen. Læs mere på www.garantipost.dk |
Umiddelbart et fint tiltag, men jeg forstår ikke helt konceptet.
I tilbyder, mod en høj fragtpris, at levere den samme ydelse som danske forbrugere er garanteret ved handel i danske webbutikker?
Hvad gør i hvis modtageren ikke er hjemme?
Hvordan får kunden sine penge retur for varen som jo allerede er betalt når den forlader webshoppen?
I mange tilfælde skal returnering aftales med sælger som oplyser et returnummer som skal på returforsendelsen - hvordan håndterer i det?
og hvad med de mange webbutikker som ikke tilbyder afhentning ?
Det kan også være det bare er mig som ikke har forstået hvad det er i kan tilbyde