Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

100% sikker nethandel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det lade sig gøre at handle lige så sikkert på nettet som i enhver fysisk butik. Dett gør vi med et nyt postfirma som henter pakken hos sælger, og kører den hjem til køberen, pakken vil så blive åbnet sådan at køberen kan se det tilsendte, og svarer det ikke til det som blev bestilt har køberen ret til at annulere handelen. Læs mere på www.garantipost.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Umiddelbart et fint tiltag, men jeg forstår ikke helt konceptet.
I tilbyder, mod en høj fragtpris, at levere den samme ydelse som danske forbrugere er garanteret ved handel i danske webbutikker?

Hvad gør i hvis modtageren ikke er hjemme?
Hvordan får kunden sine penge retur for varen som jo allerede er betalt når den forlader webshoppen?
I mange tilfælde skal returnering aftales med sælger som oplyser et returnummer som skal på returforsendelsen - hvordan håndterer i det?
og hvad med de mange webbutikker som ikke tilbyder afhentning ?

Det kan også være det bare er mig som ikke har forstået hvad det er i kan tilbyde

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og hvori er jeres service mere sikker end "Lov om fjernhandel" som gælder i hele EU?

Man betaler bare det dobbelte til tredobbelte hos jer, kontra f.eks GLS, Postdanmark eller andre aktører...

Det har iøvrigt i mange år været sådan, at man er bedre sikret ved nethandel kontra handel i en butik, da nethandel giver ekstra muligheder i forhold til fortrydelse, refundering mm

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil det gøre nethandlel mere besværligt at man som kunde skal ind og købe forsendelse på en anden side, men jeg antager at i er ved at validere ideen for så senere at indgå aftaler med webshops.

I skal dog have en ret stor volumen før det nogensinde vil blive rentabelt. Jeg tror i vil være nødt til også at tilbyde almindelig levering for at det nogenside vil kunne flyve. Uden et rigtigt distributionsnetværk er det dødfødt fra start, da jeres omkostninger vil overstige fortjenesten. Har i overhovedet regnet på hvor stor volumen i skal have for break even?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar,

Det som er anderledes ved dette koncept det er at du får lov til at se hvad du betaler for, og ikke som normalt hvor postbudet er kørt videre inden du finder ud af hvad du har modtaget, håber det er klart nok?

Når varen er godkendt af køberen, så overfører køberen pengene direkte til sælger på MobilePay eller Swipp og så får de pakken udleveret

Hvis købet bliver annuleret så kører vi pakken retur til afsender, under handelsbetingelser så accepterer sælger at varen bliver vist til køber inden betalning, og man er indforstået med at den kan komme retur igen, om indholdet ikke svarer til det som blev bestilt.

Hvad prisen angår så ligger den på et normalt forsvarligt lejde priser på 20 -39 kroner er det som får mange til bukke under, herudover er prisen fpr evt returkørsel indberegnet, og den pris skal du lægge til hvis du skal sende pakken retur, + turen på posthuset

Det vil til enhver tid blive forbrugerens ønsker som må have 1. prioritet, så hvis en kunde vil have sin vare leveret hjem til egen adresse, så er de fleste Webbutikker nok parat til det.

Ellers kan jeg oplyse at dette koncept er især velegnet til handel imellem private, hvor man altid skal sende pengene inden man får noget tilsendt

vh Jonar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at du tænker sikkerhed med henblik på betalning, da er det her ikke mere sikkert end alt andet, forskellen er bare at du kan se hvad du betaler for inden du betaler, og at du har mulighed for at fravælge købet hvis du ikke er tilfreds, på samme måde som når du tager ind i en fysisk butik

Hvad prisen angår så er det ikke helt rigtigt, prisen ligger i nærheden af hvad mange af de kendte postfirmaer i Danmark leverer pakker for, og så er evt. returkørsel også indberegnet i prisen, inklusivt alt det arbejde der ligger i det for dem som skal sende pakker retur

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne form for nethandel kan bruges af alle, men er primært tænkt til handel imellem private, men uanset hvad så skal pakken sendes og det er en aftale som sælger og køber laver indbyrdes, tanken om at lave aftaler med webshops er også på tale.

Det kommer nok ikke til at give det store overskud fra start. Almindelig billig levering den findes allerede, så det gør vi kun i tilfælde af at kunden ønsker det, ellers så kører vi med små varevogne og fylder dem op i stedet for at køre rundt med store dyre halvtomme biler, på denne måde kan vi også spare meget. ja vi har regnet på hvor stor volumen skal være, men det ønsker jeg ikke at kommentere her

vh Jonar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)