Den mulighed er fjernet i den sidste Woocommerce opdatering, skal ud og finde et plugin som kan gøre det.
Mvh. Niels
Den mulighed er fjernet i den sidste Woocommerce opdatering, skal ud og finde et plugin som kan gøre det. Mvh. Niels |
https://itwebsite.dk
Hej Kim, Her kan du sætte den til Fri fragt if Cost is equal or more than Håber det hjælper dig videre. Mvh. Per Eckert
|
Hej Per. Det er umildbart godt ud, men jeg kan ikke helt få det til at fungere. Jeg har sat indstillingerne som den her på billedet, man det virker som om det stadig er de gamle ting der står der, i hvert fald forsvinder poskDK muligheden ikke hvis gratis fragt kommer frem. |
Har du oprettet feks. Flat rate = Cost = eksempel 49,- ? opret en FLAT rate og indstil det dér, så burde det virke, jeg skal ud af døren nu, Mvh. Per |
Jeg har oprettede en flat rate inde i den alm forsendelses menu.. Det er den du ser på billeder til 39 kr. |
Jeg fandt ud af det. Mange tak for hjælpen. |
Kan du ikke skrive hvad du fandt ud af mht løsningen så andre kan få gavn af det? :) |
Det handler bare om at gøre det Per skrev & så rent faktisk læse det han skriver, så man forstår det rigtigt første gang, det var der mit problem opstod. ;-) |
Velbekomme Kim,
|