Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adsende - jo flere sidevisninger des lavere klikpris?!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksempel:
Jeg har et site med 100 sidevisninger pr. dag og adsense annoncer får med 3% i klikrate pr. dag - Pris pr. klik er ret høj
Jeg har andet site med 20.000 sidevisninger pr. dag med 1% i klikrate pr. dag, men pris pr. klik er MEGET lavere....

Det har jeg bemærket i flere tilfælde, når sidevisninger stiger, falder indtægtsprisen også pr. klik.

Er det bare bare der har oplevet det, eller sker det også for andre?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:07

Jeg mener ikke at du kan regne det ud på den måde overhovedet, da det sikkert også er helt forskelligt indhold du har begge siderne.
og nogen betaler mere for annoncerne alt efter hvilke kategorier / keywords du er inde på . tror f.eks der er flere penge i keywordet "hosting" end "hestesko". fordi der er flere om budet. og derfor må man betale mere for at være den der bliver vist først/øverst

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:11

Hej Simon og tak for svar.

Det ville jeg også umiddelbart mene, men det er ret meget forskellen er. Derfor jeg undrer mig over det. Sitet hvor der er mange sidevisninger kan give helt ned til 10% af hvad sitet med få sidevisninger giver pr. klik.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:28

det afhænger også lidt af hvilke adsense reklamer folk klikker på... hvis du fx. har 3 steder med adsense, og der så bliver klikket på den nederst, så giver den ikke så meget, som dem i toppen...

den første annonce er den der giver mest... det er ligesom når du søger på google, så er det som regel dem der ligger øverst der betaler mest pr. klik....

(sådan har det i hvert fald været, ved egentlig ikke om det er mere, da det svinger lidt på mine websites)...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)