Vi har et enkelt produkt som skal sælges online. Det er kun et produkt og der bliver højest 3 varianter. Shoppen skal kunne køre i op til 5 forskellige sprog og være så enkel som muligt. Nogle der har erfaringer og gode forslag Mvh Christian Gade |
Hej Christian
Jeg vil anbefale dig at kigge på mulighederne med en WooCommerce løsning. Du kan få implementeret modulet WPML (https://wpml.org/), som giver dig mulighed for at benytte de sprog som du måtte finde relevant for shoppen.
Hvis du ønsker det kan du evt. købe fem domæner i de respektive sprog, og pege dem ind på det pågældende sprogs sti på hovedomænet. Her vil det nok være optimalt at benytte et .com domæne.
Med WooCommerce har I gode muligheder for at opsætte produkter med varianter. Hvis standarderne ikke passer til jeres koncept, så findes der en masse plugins som kan tage produktsiderne i den retning i måtte finde fordelagtig.
Du er meget velkommen til at kontakte mig for nærmere dialog omkring jeres muligheder i WooCommerce. Jeg kan fanges pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller på tlf. 70 40 40 50. Hvis det lyster så kan du se et bredt udvalg af vores referencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer
Ha´en rigtig god aften.