Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital søges til køb af eksisterende virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er ny her på Amino...

Er der en eller flere som kan lede mig på vej hvis jeg skal søge om kapital til at købe en eksisterende virksomhed?

Mvh

Jan

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at være i banken?

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for et lån med en overkommelig rente, Ansøg i dag, og vi kan begynde at arbejde med dig for at tage din virksomhed til det næste niveau. Med de investeringer, der vil blive gjort muligt at din virksomhed gennem en opstart lån program eller virksomhed lån gennem dag finansiering.

hvis de er interesseret, så kontakt os nu for mere information. E-mail: chriswinter321@gmail.com

tak

Chris

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op Chris, sikke en seriøs forretning du driver med en Gmail. Kan også godt lide dit forsøg med Google Translate.

Til trådstarter: Tag for Guds skyld ikke kontakt til Chris, men alt efter beløbets størrelse så snak med din bank.

Derudover bør du lave en gennemført plan samt et budget - fin ud af, hvad du kan starte op med som minimum. Du behøver ikke lave det helt færdige produkt fra start, men få det i markedet, test det af og udvikle det derfra.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)