Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis besøgstæller med live statistik som opdateres hvert sekund!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Bare lige en Yes herfra til din counter. Her netop installeret brugt den på xxx.trykstart.dk og jeg synes den er rigtig nem at bruge og giver mig alt det info jeg umiddelbart ønsker (og så er det endda live). Nu har jeg kune lige brugt den et par timer så har ikke nogle umiddelbare rettelser (det skulle da lige være muligheden for at se "udgangslinks" hvis det altså er muligt?), men jeg skal nok vende tilbage senere hvis jeg finder noget.

 Godt arbejde :-)

 

Mvh

Morten

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint arbejde.

 

Men holder mig nu til livewebstats.dk  

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu er det altid spændende med nye tiltag i forhold til webstatistik, men det er på ingen måde rigtigt at der er sket for lidt på det område. Netop indenfor de seneste 4 måneder er der sket utrolig meget. Woopra er kommet til, Indextools (nu Yahoo! Web Analytics) er blevet købt og gjort gratis, og Google Analytics er blevet udviklet betydeligt. Alle tre er faktisk tilmed gratis.

Woopra.com indeholder alt godt for hjertet omkring realtime tracking. Man kan følge brugernes adfærd rundt på sitet og meget mere. Det overgår dermed langt det omtalte produkt.

Så hvis nogle ønsker et godt tacking system helt gratis og visualiseret, så er der masser af muligheder. I kan læse mere om netop dette emne på min blog-post omkring gratis tracking :-)

Så herfra, thumbs up for initiativet, thumbs down for at give misvisende (i mine øjen forkerte) oplysninger omkring hvad der sker inden for dette område.

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:

Nu er det altid spændende med nye tiltag i forhold til webstatistik, men det er på ingen måde rigtigt at der er sket for lidt på det område. Netop indenfor de seneste 4 måneder er der sket utrolig meget. Woopra er kommet til, Indextools (nu Yahoo! Web Analytics) er blevet købt og gjort gratis, og Google Analytics er blevet udviklet betydeligt. Alle tre er faktisk tilmed gratis.

Men Dennis kunne jo ikke vide at der ville ske en masse inden for de sidste måneder (må være efteråret 2008) eftersom han startede tråden i januar 2008. At der så efterfølgende er sket en masse gør jo ikke hans 11 måneder gamle udsagn misvisende. Ihvertfald ikke med dine argumenter ;-)

VH

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Got damn. Der fanger du mig på et helt forkert ben. Hvem har også fundet på at datoerne skal vises omvendt? Thorborg har vist fået få mange amerikanske vaner...

I så fald, godt set Dennis. Super fedt du igangsatte bølgen, for det sidste års tid har været en sand fornøjelse som nysgerrig webanalytiker :-)

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:

Got damn. Der fanger du mig på et helt forkert ben. Hvem har også fundet på at datoerne skal vises omvendt? Thorborg har vist fået få mange amerikanske vaner...

I så fald, godt set Dennis. Super fedt du igangsatte bølgen, for det sidste års tid har været en sand fornøjelse som nysgerrig webanalytiker :-)

Hilsen Jacob

Ja det er jo ikke helt nemt, når man ikke har kunnet blive enig om en dato format. Men tak for dit indlæg :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der har I solgt siden eller hvad sker der ?

Jeg benytter jeres tæller men ser den nu er ændret til en slags WordPress side hvad sker der ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)