Hej alle med-aminoer, Jeg har netop startet et forum op og ønsker selvfølgelig derfor en masse god trafik på siden. Alle som ejer en webshop har muligheden for at reklamere og lægge gode tilbud ind. Så skynd jer ind og besøge www.forbrugerindex.dk , opret jer som bruger og læg et godt tilbud ind til forummets andre brugere. Jeg vil også ønske alle andre velkommene og håber at i vil hjælpe med at få forummet godt igang. www.forbrugerindex.dk - stedet hvor forbrugeren og den erhvervsdrivende mødes.
|
Hej LHN,
Har siddet og kigget lidt på dit site, og jeg synes det er synd at I kaster jer over samme emner som der findes på Amino.
Respekt til nye tiltag, og de emner man ikke finder herinde :)
Men personligt synes jeg det skaber alt for meget inflation når man kaster sig over samme emner, som man finder andre populære steder på nettet (det kan selvfølgelig skærpe konkurrencen, og derfor være relevant mange steder - men da der her er tale om simple debatfora, synes jeg ikke værdien af konkurrence er særlig stærk)
Desuden virker navnet Forbrugerindex.dk ikke helt logisk på iværksætter, job emner som sådan...
Synes helt sikkert du står stærkere med større fokus på forbrugerområderne, plus handel m.m.