|
Hej Aminoer Vi står og mangler et RMA-system som kan håndtere vore reklamationer. Det gælder både reklmationer i forhold til defekte produkter, men også i forbindelse med forsinkede og beskadigede forsendelser. Kravene til systemet er: Inden systemet skal sættes op vil der selvfølgelig blive lavet en udførlig kravspecifikation. Jeg har søgt på nettet, men har ikke kunen finde frem til et system der kunne håndtere vores krav. Er der nogen der kender et system som kan håndtere det? Jeg har ikke selv erfaring med programmering i asp. Jeg har overvejet at outscource programmeringen evt. på rentacoder.com eller lignende. Er dette noget i vil fraråde mig da jeg ikke har erfaring med programmering, eller vil det ikek være et problem? Hvad er prosen typisk for en uges arbejde på rentacoder? Og hvor lang tid vil i vurdere det vil tage at lave et system som ovenstående? På forhånd tak Hans |
Hej Hans
Du skal nok regne med minimum 14 dages udvikling hvis ikke der skal gåes på kompromis med kvaliteten. Bemærk her at det ikke betyder at der går 14 dage fra bestilling til levering, men at der er 14 dages faktisk udviking indvoldveret, og det vil der også være selvom en anden virksomhed tilbyder dig at gøre det hurtigere, så vil de sidste timer / dage bare komme på i form af reperationer senere hen ;)
Du skal være velkommen til at hive fat i mig hvis du vil videre med ideen, tlf 405 11 627
Bliv gratis medlem