Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for tekster til en god pris?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er søndag, vejret er godt, men alligevel sidder jeg her foran computeren uden ordre i kalenderen. Jeg er måske ikke den eneste her, der har haft svært ved at komme i gang efter sommerferien, så nu håber jeg, at du kan hjælpe mig.

Mangler du et par hurtige tekster fra en erfaren tekstforfatter? Vil du gerne spare lidt penge og måske finde din fremtidige freelance tekstforfatter? Så er jeg pigen for dig!

Jeg prøver at komme tilbage på markedet som tekstforfatter, så derfor vil jeg gerne tilbyde at levere tekster til 15 øre pr. ord på alle ordre jeg modtager i dag. Det er først til mølle, så kom glad. Skriv til mig, og så kan vi snakke om hvad du skal bruge - lige meget om det er til linkbuilding, en oversættelse eller noget helt tredje. 

Jeg er klar til at knokle og sidder spændt klar ved tastaturet, så vær sød at give mig noget at lave. 

Bedste ønsker herfra!

Fik jeg forresten nævnt, at jeg giver garanti på kvaliteten. Hvis du ikke er tilfreds og ikke ønsker at benytte min tekst, skal du ikke betale en øre. 

Tilmeldt 21. Aug 16
Indlæg ialt: 1
Fra  nordCoating Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked :-) 

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nita

PM sendt =)

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din normale pris.. Skal Nemlig have lavet noget tekst til nogle kategorier på en hjemme side, henover efteråret..:-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Har sendt dig en PM. Så kan vi eventuelt lige snakke om det. 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke få lov til at sende dig en pm, kan du eventuelt sende mig en? :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Nordjysk Skribent Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det var da underligt, men jeg sender dig selvfølgelig en PB.

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nita Andersen:

Det er søndag, vejret er godt, men alligevel sidder jeg her foran computeren uden ordre i kalenderen. Jeg er måske ikke den eneste her, der har haft svært ved at komme i gang efter sommerferien, så nu håber jeg, at du kan hjælpe mig.

Mangler du et par hurtige tekster fra en erfaren tekstforfatter? Vil du gerne spare lidt penge og måske finde din fremtidige freelance tekstforfatter? Så er jeg pigen for dig!

Jeg prøver at komme tilbage på markedet som tekstforfatter, så derfor vil jeg gerne tilbyde at levere tekster til 15 øre pr. ord på alle ordre jeg modtager i dag. Det er først til mølle, så kom glad. Skriv til mig, og så kan vi snakke om hvad du skal bruge - lige meget om det er til linkbuilding, en oversættelse eller noget helt tredje. 

Jeg er klar til at knokle og sidder spændt klar ved tastaturet, så vær sød at give mig noget at lave. 

Bedste ønsker herfra!

Fik jeg forresten nævnt, at jeg giver garanti på kvaliteten. Hvis du ikke er tilfreds og ikke ønsker at benytte min tekst, skal du ikke betale en øre. 

Har sendt en PM

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nita 

jeg har to sidde tekst vil du godt sige hvor meget der bliver?

Malou

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig også en pm!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)