Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af lettershop virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har nogle bekendte som driver en lettershop virksomhed. I den forbindelse har jeg lovet dem at spørge her på siden om der skulle være nogle forslag til hvordan de kan profilere sig bedre, eller evt. skulle have ideer udfra det her oplæg til nye produkter/services.

Den måde de pt. har profileret sig er ved mund-til-mund metoden, og så ved at udsende en folder/brochure til virksomheder inden for et bestemt postnummer. De har pt. ikke et website, da de er tvivl om det vil have en effekt, og hvad indholdet evt. skal være på siden hvis det skal være mere end bare et "visitkort".

De services de pt. tilbyder er nogenlunde følgende

- Adressering af forsendelser
- Pakning af mere eller mindre alt inden for non-food.
- Foliering
- Print af breve
- Falsning

kort sagt en lang række opgaver indenfor direct mail området, men dog også pakke opgaver som ikke har noget med pakning at gøre.

Jeg håber på deres vegne at der er nogen herinde som har forslag til hvordan de kan udvide butikken lidt.

På forhånd mange tak

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 13:18
Jeg ville da klart anbefale en hjemmeside, hvor det for kunder ville være muligt at lægge en adresseliste og et skabelon ind, som de så kunne udskrive, lægge i kuverter og sende.
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:15

Hej Claus,

Det var en rigtig god ide, findes det virkelig ikke ?

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:15
Det er vidst desværre delvis det som Post Danmark senest har lavet ifm. med sendbreve.dk

Men hvordan skulle virksomheden umiddelbart tjene penge på løsningen? Sælge det som software?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)