Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmeldelse på Facebook.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.
Vi har igår lavet en Facebook side til vores autoværksted og likes og anmeldelser vælter ind hvilket jo er skønt.
Nu har vi så fået en anmeldelse på 2 ud af 5 stjerner.
Jeg er normalt imod at man sletter en anmeldelse og vil meget hellere have en dialog med kunden, hvilket jeg også synes virker meget mere troværdigt.
Problemet her er bare at den person der har lavet anmeldelsen aldrig har været på værkstedet. Ingen af os kender hende eller har nogle fælles venner. Hun har ikke skrevet noget til anmeldelsen, bare givet 2 stjerne. Har forsøgt at skrive til hende men hun svare ikke.
Så mit spørgsmål går på. Er der nogen måde man kan slette eller anmelde det på?

Mvh Morten.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten, sådan er systemet. "The name of the game". Det kan være, vedkommende blot keder sig, eller at hun synes I er åndssvage - men hun har, desværre for jer, alt den ret i verden til at anmelde jer; også negativt. Det er bare sådan det er. Specielt kan det være sådan på Facebook. 

Hvad bygger anmeldelsen på? Har hun skrevet en tekst? Men ellers handler det vel bare om at tage kritikken med oprejst pande, charme, selvtillid, men lækkert hår hjælper jer nok ikke i denne situation. :-)

Ellers kan I afmelde det.

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten,

Desværre er det ikke muligt at slette en anmeldelse - at du anmelder den, får du ikke meget ud af. 

Det bedste du kan gøre, er at give et godt svar svar (med en sober tone) som f.eks:

"Hej navn,

Det ærgrer mig, at du har givet os en 2-stjernet anmeldelse. Jeg undres også, da vi aldrig hverken har været i dialog, eller har haft dig som kunde før. 

Vi er altid åbne overfor feedback, og vil derfor rigtig gerne høre, hvad der ligger bag din anmeldelse. 
Har du lyst til at dele den med os?

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen, 
Morten"

Hvis I ikke får et svar fra personen, så burde de andre besøgende på jeres Facebook-side, godt kunne se hoved og hale i om anmeldelsen på de 2 stjerner er god nok :-) 

Iværksætter og investor. Jeg har et par blogs.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun har ikke skrevet noget tekst desværre.
Jeg tager gerne kritik med oprejst pande, fra folk der har været i butikken 😜

Tak for svaret

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.
Tak for dit forslag. Det bliver nok noget i den retning det ender med.
Er udemærket klar over at folk nok tænker at det en noget pjat med sådan en anmeldelse hvis jeg skriver noget Ala det du skriver.
Men det er pis.. Irriterende der nu ikke længere står 5 i vores bedømmelse pga sådan en episode 😀
God weekend

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid et link til jeres Facebook-side - jeg giver gerne fem stjerner, som måske kan rette op på det. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du lægger alt for meget vægt på anmeldelser!!!

Jeg tror du beder folk lave anmeldelser alt for hurtigt, bliver jeg bedt om at anmelde et firma på en måde hvor der lægges den mindste smule pres på mig så bliver det en dårlig anmeldelse. Hvorfor er det muligt at anmelde dit firma før man har fået lavet noget? Hvorfor sender idiotiske firmaer tilfredsheds undersøgelser ud til folk der har haft 30 sekunders samtale med firmaet?

Du vil gerne have dialog men få den fra de personer der opsøger dialog! Det er ikke dig der skal presse folk til dialog, så er du anmasende.

Skal du kunne bruge din dialog til bare lidt, så skal folk ønske, og dermed opsøge at kunne give dig tilbagemelding, men det er åbenlyst at du ønsker at kunne udnytte folks tilbagemeldinger som en form for reklame og derfor kan du ikke lide dårlige tilbagemeldinger. Normalt bør du KUN få dårlige tilbagemeldinger som du kan rette ind efter så du fremover kan gøre alle glade, men dit ønske er at kunne fremvise glade kunder. Lad være med at udnytte dine kunder, det har de ikke accepteret!

PS. Det er sagt i en god mening, selv om jeg er lidt hård i filten her...

Mvh

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@tobias. Tak for tilbudet men du har jo heller ikke været på værkstedet 😜

@mr a.
Jeg tror du misforstår det hele her.
Vi har lige lavet en Facebook side til vores autoværksted.
De anmeldelser der er kommet er noget folk selv har valgt.
Vi har aldrig bedt om noget, spurgt om noget eller blot nævnt anmeldelse.
Den dårlige anmeldelse er kommet fra en vi hverken kender eller har snakket med.
Vi er naturligvis kun interesseret i anmeldelser af folk der har været hos os og fået rep deres bil. Og vi tager med kyshånd imod både gode og dårlige, da vi også ønsker at vide hvor vi kan blive bedre.
Håber du er med på hvad jeg mener.

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr a.
Jeg havde håbet på en ny kommentar om du havde misforstået eller stadig har samme mening?
Mvh Morten.

Fra Nyborg
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 91
Fra  Fyns IT Service Nordic-Distribution Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en mail til Facebook og forklar problemet - Det har hjulpet os da en person havde gjort det samme som her uden at kende noget som helst til vores butik :) Og personen svarede heller ikke på vores beskeder.

Vi sendte en mail til Facebook og fik fjernet anmeldelsen ca 2 uger efter vi skrev mailen :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)