Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er Smile

Mit website har været i luften i noget tid.
Siden er blevet udvidet med tiden og indtil videre er jeg ganske tilfreds.

Dog har jeg brug for andre friske øjne, så jeg har behov for jeres hjælp til at komme med inputs, hvad der evt. mangler og kan gøres bedre.

Det skal siges, at min side udelukkende fokuserer på at hjælpe andre med at blive glade for den krop man har vha. af mine indlæg. Derudover har jeg en løbende træningslog over træningssessioner, både styrketræning og cardio, samt min kost.

På forhånd tak Smile

Link: www.bodyfat.dk

Med venlig hilsen
Kim Long Nguyen

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Jul 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes overordnet at siden er rigtig lækker og brugervenlig.

Når du nu vælger at lægge dine egne træningssessioner og kostindtag ud, så kunne du med fordel supplere disse med billeder, som du selv tager. Billeder af den mad du indtager og nogle billeder af dig der træner og måske endda nogle korte videosekvenser hvor du udfører øvelserne, til folk der ikke ved hvordan disse korrekt udføres. :-)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Tusind tak for de fine ord :)
Pt. sætter jeg billeder op af min mad på instagram, men det kan også give god mening at gøre det på hjemmesiden.
Billeder og videoer af træningssessioner er faktisk ikke en tosset idé! Har faktisk tænkt på det, men da jeg som regel træner alene er der ikke nogen til at optage mig. Tak for det konstruktive feedback, det vil jeg helt sikkert tænke over :)

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, 

Hermed en video gennemgang af den: 

 

God vind!

/Jannik

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej jannik

Jeg er med på din ide med at lave noget enkelt og simpelt, dog savner jeg nogle steder flere informationer og hjælp til at blive guidet rundt.

Din side er flot og ser professionel ud. 

http://www.bodyfat.dk/#about

1. Dine blog indlæg på forsiden står lidt usagt hen. Hvis du kunne lægge en tekst henover indlægene hvor der står, blog indlæg om bla bla...Eller du lægge en kort tekst i indlægs titlerne" så jeg ved det er blog indlæg.


Røde farver på knapper og tekst indeholder et faremoment. Den røde farve bliver ofte brugt til at vise der her er noget du skal passe på. 

Footer:

Nyhedsbrev: jeg ville vende din sætning og gøre det lidt stærkere.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og du vil få besked om de nye fat-indlæg!

Hvad er et fat-indlæg? For en som aldrig har været på din side giver det ikke umiddelbart mening.
Så hvad er det konkret jeg ville kunne få ud af tilmelde mig "Fat-Indlæg"

Følg os på:

Hvorfor skal jeg følge dig? Hvad er værdien i at følge dig på sociale medier? Hvad for jeg ud af at følge dig på facebook?

Kontakt os: Måske lidt stærkere budskab som forklarer mig værdien...

"Kontakt mig og få gode råd til hvordan du forbedrer dine kost og kommer i bedre form

"Kom i bedre form -"Kontakt mig og få gode råd"

Siden: http://www.bodyfat.dk/energi_indtaget/112 - 


jeg bliver lidt forvirret når jeg klikker en dag og gerne vil tilbage til den oprindelige side. Det kunne en god ide med et guidende tekst på "Gå tilbage til bla

"

Navigations top menu/links:

På nogle sider er det svært at se menuen.. overvej hvilke bllleder du ligger op eller tilføje en baggrundfarve til navigations menuen eventuel.

jeg savner også at menuen indikere hvilken side jeg er på!


Siden: http://www.bodyfat.dk/blogs

Jeg bliver umiddelbart en smule overvældet af de mange billeder, mere afstand mellem dem og en kort intruduktions tekst som lige kort opridser hvor det her indlæg giver mig som din kunde?

God arbejdslyst!!

René Nielsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan ikke finde udad hvilken cms system så kan ikke anbefale plug in der forbedre pagescore siden og plug in der er bedre del likes facebook og google plus , jeg bruger selv Wordpress og der mangler på siden nogle gode facebook del likes og google plus på din side især til din egen side del likes og følge google plus og facebook side 

jeg håber der findes tilføjes modul som retter fejl siden css og htlm fejl ligesom er wordpress for din pagescore er ikke god og det betyder meget i den organiske optimering https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.bodyfat.dk%2F&tab=desktop

ved organiske optimering vigtigt første side meget tekst lav gerne der 500 ord hvor der er bruges 1 gang h1 side hver eneste side og h2 underoverskrift mangler h3 h4 på forside lille fordel hvis de også bruges men de vigtigste er brugt så det er okay lavet på siden.

nogle under mangler en god titlen ideel er imellem 40-60 tegn i titlen den her er kun 32 tegn http://www.bodyfat.dk/blog/snacks 

mange meta titler og meta beskrivelser  de er helt ens lav unikke titler hele siden igennem 

din energi beregner ?? jeg spiser over 4000 kcal om dagen og tager ikke på , så jeg må godt nok bevæge mig hårdt hver eneste dag , jeg kan dog også human flag og andre syge ting så måske er jeg helt unormale ? , men mit råd pres og dig hårdt og hvil og spis sundt og lav en masse mental træning før man træner 

jeg er selv 193 høj vejre 83 kilo og er 43 år dog hvis sat den til 18 år var det nærmere jeg har læst noget om man beregner ikke efter aldre men den form man er efter i som beregne energi behovet så hvis man kan løbe 5 km 16 minutter er man nok mere end middel form og en der 18 år kan måske løbe 5 kilometer på 20 minutter derved fejler din energi beregner på et punkt meget den burde gå mere efter kondital end aldre , aldre siger ikke meget om din form mange 20 årig er meget dårlig form imens nogle 40-50 årig er superform , jo bedre form jo mere kan du forbrænde af kalorier det er det afgørende hvor meget man forbrænder af kalorier 

energi beregner jeg kiggede lidt rundt google nu kunne jeg ikke finde en der tog kondital med det betyder meget hvor god form hvor meget man forbrænder så de fleste beregner har en fejl margin der kan være stor så burde skrive talene ikke er 100% ret visende den beregner da den ikke tager en vigtig faktor ind i beregner 

jeg synes dog selv siden har en masse gode råd om forskelligt indenfor dit emme Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik, René og Mikael,

Jeg takker mange gange for jeres proaktive feedback og konstruktive kritik.
Fedt med kritik og løbende gennemgang i form af video, det sætter jeg virkelig pris på, Jannik! :)

Kan godt følge med i, at der mangler guidelines og siden føles lidt tomt på visse steder. Mine tanker har blot været at gøre siden mere simpel, og ikke skabe for meget støj, rent visuelt, men kan høre det vil gøre en forskel og øge brugeroplevelsen. Så kan godt følge med i, der mangler nogle hjælpetekster og breadcrumbs.

Og rigtig god pointe mht. den røde farve på knapperne og billederne som usynliggør nav-baren, René.
Super fedt input mht. kondi-faktoren til energiberegneren, Mikael. Min beregner er baseret på Mifflin's formel, som er den mest hyppige formel brugt nu om dage, dog er jeg også bevidst om at der er en fejlmargin. Jeg vil undersøge dette nærmere. 4000 kcal, det er da virkelig meget! Du må virkelig være ekstrem aktiv og brænde en del krudt af hver dag, siden du spiser så meget! Men det er kun positivt, at du er så aktiv, så kudos til dig. Keep it up;)

Jeg vil give samtlige punkter fra jer alle sammen og en grundig tanke, og tænke over hvordan det kan optimeres.
Det er for fedt, I gider at bruge tid på at kigge min side igennem og komme med grundig feedback :)
Så snart siden er optimeret, giver jeg besked, så I kan overvære hvad jeres input har bidraget til.

Fortsat god dag :)
Endnu én gang tak!

Mvh.
Kim Long Nguyen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Selv tak.

René

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)