Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af reservation og penge tilbage?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 29. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jan:

Har du købt som forbruger B2C    eller er du forretningsmellemmand der har købt B2B. Det kan gøre en forskel, da du jo ikke har forbrugerbeskyttelse som firma der køber for videresalg

Du kan sagtens ha ret - men hvis det er B2B skal du være ret vild i varmen, for at ville køre en sag for 5.000 kr desværre - Det er en ren og skær risikovurdering og konstatering af, at det nogen gange kan være lettere at HAVE ret end at FÅ ret

vh John Hannover

Jeg har købt som forbruger B2C...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan:
Jeg har købt som forbruger B2C...
fint forstod det bare som at du havde en kunde - til den - men er det B2C så gå til forbrugerombudsmanden og se om han vil tage den

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Apr 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Jan:
Jeg har købt som forbruger B2C...
fint forstod det bare som at du havde en kunde - til den - men er det B2C så gå til forbrugerombudsmanden og se om han vil tage den

vh John Hannover

OK, tak...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
men er det B2C så gå til forbrugerombudsmanden og se om han vil tage den

Det kan da aldrig blive en sag for forbrugerombudsmanden, men en sag for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, først skal sagen behandles i  Center for klageløsning, kan der ikke findes en løsning her kan sagen så sendes til forbruger klagenævnet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Cookie - John Hannover:
men er det B2C så gå til forbrugerombudsmanden og se om han vil tage den

Det kan da aldrig blive en sag for forbrugerombudsmanden, men en sag for Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, først skal sagen behandles i  Center for klageløsning, kan der ikke findes en løsning her kan sagen så sendes til forbruger klagenævnet.

det er jeg vel ikke enig i . Er det rent B2C skal man da ikke gennem noget som helst andet end forbrugerombudsmanden, og hvis "han" vurderer, at der er brud på regler om forbruger salg - ex ved at tage penge for reservation, så kører den da direkte via ham. Man kan da som forbruger altid starte direkte i ombudsinstitutionen

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)