Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestyrelse i nyt selskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folks :)

Jeg er igang med at skrive forretningsplan på et nyt koncept jeg forventer at lancere indenfor overskuelig fremtid

I den anledning tænkte jeg at det ville være super optimalt med en bestyrelse som besad en masse kompetencer jeg ikke besidder.

Jeg har overvejet at finde nogle af de bedste indenfor de felter jeg ikke besidder kompetencer - det kunne være sig markedsføring, design, programmering osv..

Personligt er jeg bedst til det økonomiske :)

Mit spørgsmål er så hvad jeg skal kunne tilbyde folkene, som forhåbentlig har interesse i at deltage med en bestyrelsespost.

Hvilken aflønning vil være optimal? da jeg satser på at få fat på nogle meget erfarne folk. 

Hvis i kender nogle folk må i gerne sige til Wink 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:03
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:15

Hej Martin,

Tak for dit svar - jeg kigger det lige igennem :)

Hvordan bliver du aflønnet i de virksomheder du sidder i bestyrelsen for? Dette er jeg nemlig også intresseret i, jeg regner ikke med at jeg kan få folk til at arbejde gratis - deres arbejde skulle også gerne være en masse værd :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:41

Jesper N. Jepsen:

Hej Martin,

Tak for dit svar - jeg kigger det lige igennem :)

Hvordan bliver du aflønnet i de virksomheder du sidder i bestyrelsen for? Dette er jeg nemlig også intresseret i, jeg regner ikke med at jeg kan få folk til at arbejde gratis - deres arbejde skulle også gerne være en masse værd :)

Det er meget forskelligt. I et firma bliver jeg aflønnet fra gang til gang og i et andet er jeg med på en upside.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)