Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betjening af slush ice maskine ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 15
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ;)

Forsøger mig lige herigennem, da jeg før har læst at folk herinde har slush ice maskiner.

Jeg har købt mig en ældre Scoop Granitime 2 slushice-maskine (årg. 2000), nyserviceret med freon osv.)

Ville dog lige prøve den her til aften, men selve slushicen fryser alt for meget. (så det ikke kan komme ud af hanerne)

Så håber en af jer venlige sjæle har lidt kendskab til dette ? (og jeg får en glad datter hjem fra børnehave)

- Er det korrekt at det kun er selve drejemotoren (første knap), samt (fryse knappen (2 knap), som skal være tændt som at lave slushice ?
(har nemlig hørt både at alle knapperne på hver beholder skal være tilkoblet, og et andet sted at det kun er de 2 første)

- Hvordan skal timeren stå (Hvis den blot skal være slået fra) ??

- Og hvordan gør jeg så det ikke fryser til ?

Har ikke helt kunne finde manualer / youtube-videoer som hjalp mig med dette 

På forhånd tak,

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke spørge vedkommende som du har købt den af ?

Udfra fotoet så er det en maskine med 3 kamre, ik' ?

Det første ikon er vel "sneglen" der drejer rundt

Det andet ikon er frys

Det tredje ikon er køl (f.eks. saftevand)

Så hvis det fryser for meget, så vil jeg slå frys fra, og tænd køl i cirka en time og så igen starte frys igen og slå køl fra.

Jeg kender ikke den model du har, men jeg vil tænde de to første (snegl+frys) og når du er færdig vil jeg tænde for snegl og køl

Håber det lykkedes :-)

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en blanding du forsøger dig med?

/S

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

nordjyden9000:
- Hvordan skal timeren stå (Hvis den blot skal være slået fra) ??

Timeren den der lille dims ned mod højre fra centrum:

Oppe: Slush-ice konstant

Nede: Manuel (så hvad du end har indstillet maskinen til)

Midten: Timeren bruges. Saft på tidspunkter hvor de hvide knapper peger ind mod midten, slush-ice når de peger væk.

Det med at det fryser for meget kan jeg ikke hjælpe med, mere væske hjælper altid, eller at slukke for frysen som der bliver foreslået. Eller kig på om det er den rigtige væske du bruger.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt off topic. Du har forhåbentlig købt den til noget erhverv. 

Hvis du har købt den til rent privat brug (det var det med datteren fra børnehaven), så hold et godt øje med strømmåleren. 

Den er absolut ikke billig at køre med sådan en, specielt hvis du ikke kan trække strømmen fra. :-)

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nordjyden.

Du kan på bagsiden af maskine er der en skrueknap. Den står enten på max eller mellem 3-4

hvis du skruer den ned på under 3 eller mellem 2-3 prøv og se om den så ikke virker bedre.?

Du har taget et billede af uret på maskinen som ikke er tændt da den står på (0)

Knapperne den første er til den hvide snegl på maskinen, nr to knap er frysning/slushice den sidste knap kan lave kold saftevand :) 

Du kan også kontakte http://www.slushiceshop.dk  

De sælger Scoop maskiner og har reservedele til fornuftige penge også er der service også helt i top :) (OG jeg får ikke procenter for at sige det ) :D


Håber det var svar på dine spørgsmål

Mvh

Cristian Ryborg

www.festgear.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)