Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der andre der har problemer med at sende mails via hosting hos gigahost

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har siddet et stykke tid og undret mig over hvorfor jeg ikke får svar fra folk, nu har jeg så tjekket min mail som jeg har hostet hos gigahost og det viser sig at jeg ikke kan sende mail. Rimelig amatøragtigt. Nogen andre der kan anbefale et professionelt hosting firma som har styr på mail og oppe tid. Det andet er da helt til grin. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer her. Jeg har flere konti hos GigaHost.

Hvordan sender du mails ud? Via mailklient eller webmail? Har du kontaktet deres support?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

via mobil, via outlook, og via deres egen mail klient. Det er ikke første gang det sker. Har skrevet til support. Men har allerede fundet en anden løsning. Det andet fungere ikke når man skal svare kunder osv også ikke ane om de modtager. Har haft problemer med dem før. 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skyldes nok mere deres reputation - at de bliver blokeret; end det skyldes et reelt nedbrud.

Husk også selv at have styr på SPF og evt. DKIM, når du peger dit domæne mod hostingfirmaet:

http://mailplatform.dk/spf-dkim/

Kim

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører med lidt over 300 domæner hos gigahost, og alle sammen fungerer fint med mail afsendelse (har dog ikke lige testet alle 300 i dag!) men det fungerer nu altså fint!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)