Hej |
Naturligvis må du ikke hænge vedkommende ud. Mente din advokat du har en klar vinder sag var den vel også taget videre forlængst ? Eller er beløbet så småt at det ikke er det værd ?
Hej |
Naturligvis må du ikke hænge vedkommende ud. Mente din advokat du har en klar vinder sag var den vel også taget videre forlængst ? Eller er beløbet så småt at det ikke er det værd ? |
beløbet er småt... vi havde i realiteten aftalt et andet beløb og jeg har betalt i små bid, men da jeg til sidst ikke så resultater og bare tom snak, annulerede jeg aftalen og vedkommende har sagt hans advokat vil kontakte mig og jeg har ikke hørt noget endnu. |
Nej, du må ikke dele dine følelser over for folk, som ikke er parter i sagen. Så forærer du han noget at sagsøge dig for. |
Følg Marketing Automation-bloggen på berntelkjaer.dk
Undskyld, men når I svarer med så stor sikkerhed, at man ikke må offentliggøre denne historie, hvad baserer i så dette på? Juridisk viden eller bare jeres mavefornemmelse? Lad os tage udgangspunkt i at trådstarter kun offentliggører faktuelle oplysninger, som han kan dokumentere (uden anvendelse af fornærmende ord). Hvilken lovgivning tænker i så at der overskrides? |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
Det vil være injurier |
Ikke hvis det er sandt. Men man skal GODT NOK være forsigtig.. det er meget nemt at komme til at sige noget, der kan stilles faktuelt spørgsmål til, og så kan det lige med et være injurierende. Men du må altid sige at en mand er sindsyg... Du skal bare sikre dig at der faktisk ligger en diagnose der konkludere dette... Og så må du ikke på anden måde have tavshedspligt selvfølgelig. |
Som Carsten også nævner, så er det også min helt klare forståelse, at der ikke kan være tale om injurier hvis man fremlægger en sandhed som man kan dokumentere uden at ærekrænke vedkommende. Så han må selvfølgelig ikke kalde ham en "hustler", men må godt fortælle om den aftale der er blevet indgået og om forløbet så længe det er 100% sandfærdigt. Ellers kunne samtlige anmeldelser på fx Trustpilot, Tripadvisor mfl. jo også anmeldes for injurier. |
Med venlig hilsen
Martin Poulsen, Driversnote
Tak skal i have allesammen, jeg syntes bare at det er virkelig nedern og jeg er videre med en ny it udvikler og han viser bare klassen. |