Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mener I om ekataloget

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsinge
Tilmeldt 10. Jul 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet kontaktet af et et firma www.introplus.dk som vil udgive en form  for "kupin-katalog" udelukkende med e-virksomheder. Jeg er jo mest til online markedsføring men hvad er jeres mening om sådan et projekt. Oplaget skulle være på 660.000 eksemplarer med en pris på 30 k eksl. moms.

Mvh.

Jens Brejl
Flot og forførende lingeri i www.lingeriebutikken.dk

Tilmeldt 22. Apr 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:08

Hvornår har du sidst slået op i et offline-medie for at finde et online-medie selv?

Mit svar er: Aldrig. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:14

Som reklamebureau arbejder vi jo på tværs af alle medier - og med min erfaring er svaret: Lad være. I langt, langt de fleste tilfælde holder dogmen: "Offline reklame skaber ikke online salg".

De 30k kan du bruge langt mere effektivt på nettet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:21
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:58

Tja... Den logik som der bliver lagt for dagen i erhversbladets artikkel virker nu meget fornuftigt i mine øre.

Men som sagt så siger de generelle retningslinjer at offline reklame ikke giver online salg. Men er det en endegyldig sandhed? 

30k for at ramme 600000 potentielle kunder lyder meget billigt i mine øre, altså vi snakker 5øre pr. person kampagnen henvender sig til. Så konverteringen skal godt nok være ringe før det ikke kan hænge sammen.

/Peder 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)