Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket navn/domæne er det bedste?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står skal vælge et navn(samt domæne) til en ny hjemmeside og har brug for din mening! :)

Hjemmesidens formål er overordnet at hjælpe/vejlede nye -(og eksisterende) foreningen indenfor drift, fundraising, kommunale og EU tilskud, (intern)kommunikation, struktur mv. Jeg forestiller mig at det bliver en form for portal med en masse artikler, guides, best practise, måske et forum,  og på sigt - indeholder betalingsområder (eksempelvis fundraising) samt professionel rådgivning. Det er derfor vigtigt at navnet signalere at onlinetjeneste der neutralt er til for at hjælpe foreningerne, men som giver lyst til at blive medlem og få de eksta ydelser/muligheder.

Jeg mangler et godt navn, samt hertil et domæne, som bredt rammer min målgruppe. Min første brainstorm har givet mig nedestående liste, men er meget åben overfor alternativer. Eneste krav er at det er dansk, da jeg ikke pt. har planer om at udvide til udlandet pga. den unikke danske foreningsstruktur:

  • foreningsarbejde.dk   
  • startforening.dk  
  • foreninger.dk
  • foreningsdanner.dk
  • danforening.dk
  • foreningsoplysning.dk
  • altomforeninger.dk
  • foreningsdrift.dk
  • foreningsfaq.dk
  • forvid.dk
  • foreningsskyen.dk
  • ..

Hvilke af de overstående synes du bedst om? (eller har du andre?)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Allerførst - jeg synes bestemt at foreningsoplysning.dk er det bedste domæne. Her får du både beskrevet hvad men kan forvente at finde på sitet, men også 2 gode keywords ifm. en evt søgning efter et site indeholdende information på området.

Dernæst - nu har du vist en masse mennesker hvilke domæner du overvejer. Så hvis det var mig, så ville jeg skynde mig at beslutte mig for en håndfuld favoritter blandt de nævnte, og så bruge de forholdsvis få penge på at købe dem, inden en anden gør det. Om ikke andet, så bare for 1 år, indtil du har besluttet dig endeligt...
Så slipper du for evt ærgelser, såfremt nogen beslutter sig for at komme dig i forkøbet!

Mvh.
Henrik Holm Nielsen 😊

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tak for svar - jeg må indrømme at jeg fortsat ikke er helt afklaret.. det med navnet er altid en udfordring! :)

Jeg er ikke så bange for at nogle nupper domænerne.. de er ikke så geniale, og mit indtryk er, at der er ikke er meget konkurence på området.. men ellers kan jeg sagtens følge din tankegang.

Er der mon andre som kunne have en holdning til navn/domæne-valg?

Vh Karsten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)