Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brianstorm søges på nyt domæne navn!!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Du har vist misforstået vores koncept lidt....!Indifferent

Vi skal primært være underleverandør i vagtbranchen og til at starte med også tilbyde bryllupsvagt og festvagt. Senere vil vi da også gerne igang med værditransport, men det ligger langt frem i tiden.

Så jeg synes ikke at Vision Security er ved siden af, vil endda gå så langt at sige at firmaet dækker et bredt område.

Vision betyder: en virksomhed med et fremtidsbasseret syn på branchen, nytænktning og at gå ind i områder, hvor vagtbranchen måske ikke har tænkt på at gå ind i endnu.

Og så betyder ordet, det samme for engelsk talende personer.

Siden skal slevfølgelig være på dansk og engelsk alt efter valg.

Men tak for ideerne Jacob.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:17

BCC Import:
Du har vist misforstået vores koncept lidt....!Indifferent

Jo jo, bevar´s. Det er jo ikke meget du har skrevet om firmaet. Under "primært" var jo også festvagter m.v.

Jeg tænker at du/i jo kunne købe domænerne uanset, og linke videre til jeres hovedside. eller simpelthen lave 2-3 forskellige alt efter målgruppe (værditransport og bryllupsvagt er jo 2 vidt forskellige ydelser trods alt..) 

BCC Import:
Vision betyder:.....

Jeg ved hvad vision betyder. Det var nu ordet Security jeg mente. Det ikke findes i den Nudanske ordbog Geeked

Men efterfølgende synes jeg måske ikke at Vision Security er helt så ved siden af som jeg syntes for 1 time siden. Det er sgu fint at udvise fremsynethed, men det forpligter!

God vind til jer!

mvh

Jacob 

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:59

Hej Jacob, tjo det forpligter, det er så op til os at holde det så...hehe...vi håber!!

Men disse domæner kunne da være en god ide at tage med det samme, tak for rådet.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)