Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kjøper du norske oversettelser? Hva annet trenger du?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gjør etterhvert en god del oversettelser fra dansk til norsk, og vurderer å utvide med noen andre tjenester i tillegg.

Så til deg som kjøper oversettelser fra dansk til norsk - hvilke andre (tekstrelaterte) tjenester trenger du?

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ole

I stedet for "blot" at oversætte en dansk tekst til Norsk, så kunne du jo tage en anden indfaldsvinkel.

Oftest går der noget tabt i oversættelsen hvis man oversætter direkte. Det kan være kultur og tradtions-forskelle eller andet. Her kunne du jo overveje at tilbyde at skrive lignende tekster fra bunden - blot som en nordmand ville skrive dem. Det kan være med til at ramme målgruppen bedre.

¨Du kan også overveje at finde et netværk af samarbejdspartnere. De fleste der skal have tekster på Norsk har måske også brug for andre norske serviceydelser. Adwords på Norsk, SEO etc. Hvis du samler et netværk af diverse online kompetencer, så kan du både hjælpe dine tekst-kunder med råd til gode samarbejdspartnere, og samtidig kan du bede om fx 10% i referral-provision fra dine partnere...

Hilsen Morten

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 12:38

Takk for gode tips Morten.

Ved oversettelser tilpasser jeg tekstene til norske forhold (dersom kunden ønsker det). Så den delen er sånn sett dekket.

Adwords og SEO fra samarbeidspartnere er tips jeg absolutt vil vurdere :)

Norske tekster

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ole

DEt kan jo også være advokat, revisor, bank, og andre service erhverv. Jeg kender det fra mig selv da vi gerne vil til at sælge mere i Norge... der er jo brug for en bred vifte af ydelser, og den eneste guidejeg har pt er Google....... Du kunne jo med fordel lave en mini e-bog med gode råd og info omkring forhold som .no domæner, udfordringer ved at Norge er udenfor EU, lidt om kulturen, købeadfærd ifht Danmark osv.... Kunne være god branding for dig :)

Held og lykke med det :)

Hilsen Morten

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 13:02

Takk igjen Morten :)

Noen virkelig gode tips du kommer med her!

Norske tekster

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)