Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Udenlandske varer

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:

Håber dog at jeg kan få det igang - tror ikke selv at covers og tshirts er kopivarer. Men du virker mere intelligent så jeg vil være glad hvis du vil give mig nogle gode råd John :-)

oceaner af covers og t-shirts som er kopivarer kan jeg love - men det er jo bare at checke om det ligner noget du kender og ellers tage chancen - men det KAN koste - tror du fik link om kopivarer og hvem der har ansvar http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html 
ligner covers f.eks apples eller andres - så kan det let være kopi - men du kan naturligvis også finde nogle der ikke er, lige som du kan finde helt neutrale t-shirts - men kan du så sælge dem?

iøvrigt er covers og t-shirts altså meget hårdt presset prismæssigt af de som importere meget store mængder - men igen er det jo en kalkualtion

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:47

Ved du om der er andre veje jeg kan få en salg igang? Er virkelig i tvivl på tidspunktet omkring hvad jeg skal sælge og hvordan. Ser frem til dine svar.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 10:17

Ja, jeg driver Vitapus og Pump United :-) Vitapus laver udelukkende online salg og Pump United begynder med egen webshop inden for en måneds tid.

Tilmeldt 7. Aug 16
Skrevet kl. 12:03

Har været inde og se dine hjemmesider og de er virkelig fede. Har du nogle råd til hvad man kan sælge på nettet? John skrev at det var farligt at importere og sælge videre. Er bare ikke sikker på hvad jeg så skal gøre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:10

farligt og farligt - det meste der sælges på nettet er jo importeret. Det er farligt bare at købe earphones, covers, tøj, solbriller osv - uden at sætte sig ind i, om de ligger tæt op af originaler - for der stoppes mange i tolden og mange får siden bøvl med apple - Ralph Laurent osv - fordi det faktisk er kopivarer.

Man skal derfor sætte sig godt ind i om det er det eller ikke + regne med at i covers, caps, t-shirts er der så mange store i forvejen, at priserne er helt i bund, så med mindre indkøb, vil man ikke tjene ret meget - og i stedet stå med risiko for returvarer osv - så man skal finde en niche. Og nej - jeg kan ikke sige hvad den skal være, det må man afgøre ud fra hvad man mener at kende til og egne markedsundersøgelser

Sikrer man sig godt, det ikke virker som kopi, så er det vel bare at lave en lille test

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 13:55

Tak for det :-) Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge at sælge noget, som du interesserer dig for :) Når du finder ud af hvad det er, så bør du overveje, hvad du kan gøre anderledes i forhold til dem, som allerede sælger lignende produkter :-)

Tilmeldt 7. Aug 16
Skrevet kl. 14:01

Tak for ideen, men som John nævnte ovenover så skal jeg passe på med at sælge kopivarer. Vil gerne komme op med min ide. Pokemon GO er fortiden virkelig berømt, så jeg tænkte om at oprette et CVR nr pg derefter sælge covers, t-shirts, caps, powerbanks og meget mere. Jeg tror det vil være en god ide for at gøre siden kendt da der er masser af pokemon sider her i Danmark og internationalt. Hvad synes du om ideen? Har tidligere hørt at man ikke skal bringe sin ide foran andre, men vil gerne høre hvad I tænker om det :D

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 15:20

Umiddelbart har jeg ikke så meget viden om Pokemon. Ved ikke noget om markedet for Pokemon merchandise, men kan umiddelbart forestille mig at der er hård konkurrence. Det kan godt være, at der er meget salg i Pokemon merchandise lige nu, men vil der stadig være det om 2 år eller 8? Jeg ved det ikke, men også noget du bør overveje.

Generelt vil jeg anbefale dig at lave en forretningsplan, så du kan få tænkt alt omkring din forretning igennem inden du vælger at starte noget.

Personligt holder jeg ingen idéer tæt til kroppen - de bliver som regel kun bedre af, at man drøfter dem med andre. De færreste har interesse i at stjæle din idé Kun hvis du har en 100% unik idé, som aldrig er set før, bør du muligvis træde lidt varsomt :-)

Tilmeldt 7. Aug 16
Skrevet kl. 15:23

Tak for hjælpen Emil, jeg vil følge din guide! :D

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)