Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmodul

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Hvis jeg skal bruge et betalingsmodul til min shop, hvilken vil i så anbefale, personligt søger jeg efter noget som er billigt da jeg ikke har brug for de store funktioner.

mvh Benjamin

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:57

Hej Benjamin

Går ud fra at det er en betalingsgateway-udbyder du efterlyser??

Jeg har tidligere brugt ePay som er rimeligt konkurrencedygtige på prisen. Produktet er ok, og deres kundeservice er også upåklagelig! 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:02

Din sitesoftware taget i betragtning og min vurdering af dine evner ud i programmeringens kunst vil jeg sige at du kun har en mulighed og det er epay.dk - du kan downloade et færdigt modul til integration af epay.dk i dit site på www.epay.dk

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Skrevet kl. 16:09

Hej Ronni, Betvivler du min færdigheder ? ;) - hehe, ja okay du har måske lidt ret, men man lærer af at prøve ting, har været inde og kigge på epay.dk og det ser okay ud, men hvilke begrænsinger er der med site software ? er det VM du hentyder til ?.

mvh Benjamin

Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 16:16

Har lavede flere løsninger med Joomla/Vm sammen med epay modul, det virker fint. så kan også kun sige GO for epay

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:18

Hvis du vil bruge andet end epay.dk kræver det efter min mening betydlige programmeringsfærdigheder.

Jeg vil godt afslører at integrationen af VM til Fribetaling.dk bestemt ikke var helt uproblematisk da jeg lavede det.

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Skrevet kl. 17:03

Okay, tak for svarene , jeg kigger på Epay.dk - da det ser ud som om det er den eneste løsning for mig :)

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Skrevet kl. 16:57

Har kigget på epay og det ser fint ud, men ville gerne vide om der er andre som ved hvor jeg kan få et godt tilbud på en betalingsgateway. Jeg vil gerne have en billig løsning som passer til overstående Joomla/VM

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:58

Du kan sende mig en mail så kan vi tage en snak om det :)

email@redweb.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)